Onko lapsi koskaan joutunut varaan koska nukutettu vaunuihin?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuossa juuri laitoin taas oman puolitoista vuotiaani ulos nukkumaan ja tuli mieleen miten ulkomaalaiset eivät ikinä tekisi niin.

Onko oma vauva/lapsesi ikinä joutunut mihinkään vaaraan ulkona nukkuessaan?
Eläin mennyt rattaisiin? Vieras käynyt kärkkymässä rattaiden luona? Lapsi kiivennyt rattaista?

Itse en ole kuullut muita onnettomuuksia kuin sen Laukaassa tapahtuneen metsään viennin, ja sit oli kerran ne vaunut kaatuneet tuulessa. Muita?
 
vierailija
Jossain laskettelukahvilassa tuli lumet vaunuihin, kun oli jätetty ulkopuolelle.

En ole nukuttanut koskaan ulkona yksinään. Parvekkeella ei voinut, kun ei koskaan voinut tietää, milloin sieltä tulee palava tupakantumppi meidän partsille.
 
vierailija
Olen kuullut, että minun vaunuihini oli tullut kissa, jonka naapuri oli hätistänyt pois. En kyllä itse tapausta muista ja pidän kissoista kovasti, ehkä naapurin akan oli vaan pitänyt päteä äidilleni.
 
Ei kyllä ole ikinä käynyt mitään. Aina on löytynyt sieltä mihin jätettykin :D
Enkä muista kuulleenni, että kellekään tutullekaan olisi mitään käynyt, joten veikkaisin, että aika harvinaisia nuo onnettomuudet ovat.
 
vierailija
Asutaan pienkerrostalossa rauhallisella alueella. Olin laittanut vauvan nukkumaan vaunuihin seinän viereen. Kuorma-auto peruutti pihalle ja kippasi ison kuorman pihasepeliä vaunujen viereen. Vieläkin ahdistaa ajatella sitä..
 

Yhteistyössä