Onko lapsille tullu millaisia oireita sikainfluenssa rokotteesta?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
minä
Meillä tuli 2 vuotiaalla jalka kipeäksi noin 10 tuntia rokotuksen jälkeen. Kipu kesti noin 10 tuntia ja sitten oli taas normaali tyttö. En mitannut kuumetta, että oliko silloin illalla lämpöä.
 
vieras
Meillä nousi kova kuume n 10 h rokotuksesta. Kesti 1½ vrk. Mutta ilmeisesti myös enterorokko alkoi samaan aikaan. Nyt 3 pv rokotuksesta nousi rakot tuosta rokosta ja epäilen että ainakin eilen jo ollu suussa noita ja en sit tuosta kuumeesta tiedä mikä mistäkin. Ja siis tuon rokkotartunnan sai viime viikolla. Sattuivat vaan päällekkäin.
 
Meillä sai 8 kk ikäinen vauva rokotteen lauantaina iltapäivällä. Tuolloin ei reagoinut mitenkään, yö oli ehkä hiukan levottomampi. Seuraavana päivänä (eilen) nousi kuume 38,4 ja nukkui päiväunia paljon huonommin. Saattoi johtua kyllä siitä ettei päässyt ulos nukkumaan. Kuume alkoi itsestään laskea samana iltana ja ennen nukkumaan menoa oli laskenut jo 37,8. Tänään on ihan normaali niin käytökseltään kuin lämmöltäänkin. Pistoskohta on selkeästi arka mutta en ala sitä suuremmin painelemaan. Ruoka ei maistunut ehkä ihan niin hyvin kuin muuten. Mun mielestä kuitenkin aika lievät oireet, kun ei lapsi tuosta lämpöpiikistä mitenkään kärsinyt.

Lisäys: Kuumeen aikanakin jaksoi leikkiä ihan normaalisti.
 
Minä vain...
meillä lapset ei vielä ole rokotetta saaneet,mutta ne joiden tiedän (lapset) saaneen rokotteen ei ole joko tullut rokotteesta yhtään mitään tai sitten pientä lämpöä vain. Yleensä oireet alkavat 6h kuluessa rokotteen ottamisesta.
 
sangria
meidän 2v sai 2 vuorokautta sitten piikin, ja ei minkäänlaista oiretta. mä pelkäsin kanssa etä saat rajut oireet kun vuosi sitten oli hyvin kipeä tavalisen influenssa rokotuksen jälkeen.. toivottavasti ei enää tuu mitään.
 
Anitra
Meillä tyttö 1v7kk sai rokotteen toissapäivänä reiteen. Pistos annettiin aamulla ja illalla nousi noin 38 asteen kuume. Yö meni kuumeillessa, mutta seuraavana päivänä se meni ohi. Selvittiin ilman kuumetta alentavaa lääkitystä. Samalla oli vähän nuhaa. Pistoskohtaan ei ole tullut mitään selvästi havaittavaa jälkeä.
 

Yhteistyössä