Onko lapsiluku täynnä?

  • Viestiketjun aloittaja viiden äiti
  • Ensimmäinen viesti
Kolme on ja mun mielestä lapsiluku ei ole vielä täysi... :heart: En sitten tiedä millaiset hallitusneuvottelut tarvitaan, jotta sen neljännen saisi... :whistle: Katsellaan :wave: Mutta SITTEN varmaan olisi täynnä... ehkä :D
 
eikä herneitä kiitos
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
on juu kunhan tää nelonen ensin saadaan maailmaan. la 4.6, eli menossa rv 33+0. :heart:
Ainahan niitä vahinkoja voi sattua lisää. Vannomatta paras :) Eikä tämä ollut vain sulle tarkoitettu tai mitenkään ilkeeseen sävyyn (netin kautta paha päätellä ilmeistä ja äänensävyistä ) sun viesti vaan oli ensimmäinen mikä tuli vastaan missä tiesin että näin on käynyt ja muistaisin (voin olla väärässäkin) että joskus ennen olet samaa sanonut, että täynnä on :)
 
tehtailija myös
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei taas..:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Sulla on kyllä pakko olla joku härö, ei lapsia, kyllä lapsia, ei lapsia , kyllä lapsia, ei voi kenelläkään vaihdella noin pahasti mielialat!
Tää ei nyt liity mielialaan mitenkään, voi sua :) :flower:
Eikö? Ethän sä voinut ymmärtää sellasia jotka tehtailee vauvoja? Nyt sä taidat itse tehtailla?
 
vieras
Kaksi tyttöä on. Toisen raskauden aikana ajattelin, että se on tässä. Supistuksissa kärvistellessä totesin miehelle, että eikös meidän lapsiluku olekin täysi. Mies sanoi, että eikös vielä kolmas ois kiva. Ja uskomatonta, mutta edelleen niissä supistuksissa kärvistellessä mieli muuttui. Lopulta jouduttiin hätäsektioon, joten nyt oon taas sitä mieltä, että meille riittää nämä kaksi. Nuorin on nyt kuukauden, joten toki vielä mieli voi muuttua.
 

Yhteistyössä