Onko liian lapsellista 1,5-vuotiaalla body?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vierailee"
Kyllä mä kävin hamstraamassa justiinsa talvea varten 92 senttisiä bodyja ja meidän poika on kohta 1v3kk..Miks ei käyttäis?
Mä kyllä kans käytin lapsella aika pitkään bodyja,koska olivat niin käteviä. Aika ihmeellisen kommentin sain miehen siskolta,kun toivoin lapselle 1v lahjaksi bodyja. Hän oli sitä mieltä,että ei kai 1v nyt enää mitään bodyja käytä :O
 
ap.
[QUOTE="vierailee";24471572]Mä kyllä kans käytin lapsella aika pitkään bodyja,koska olivat niin käteviä. Aika ihmeellisen kommentin sain miehen siskolta,kun toivoin lapselle 1v lahjaksi bodyja. Hän oli sitä mieltä,että ei kai 1v nyt enää mitään bodyja käytä :O[/QUOTE]

No mullakin oli käsitys että ei enää yli 1-vuotiaalle.
 
"vieras"
Musta bodyt on hyvinkin käteviä, varsinkin nyt, kun on talvi tulossa. Meillä on käytetty bodyja, kunnes vajaa parivuotiaana on alettu oppimaan kuivaksi. Jos bodyt olisivat ihan eiei yli vuoden vanhoilla, niin ei kai niitä valmistettaisi 92 senttisinä, harva alle vuoden ikäinen kun on noin iso.
 
Meidän poika aloitti päiväkodissa 2,5vuotiaana ja talven kulki siellä bodyssa ja puolipotkareissa, molempia kun saa 98 koossa :D Eikä sitä kiusattu. Miksi alle 3v ryhmässä lapset kiusaisivat toisiaan vaatteiden takia?
 
"heh"
Body on ihan paras vaate vielä tuon ikäiselle varsinkin nyt kun on talvi tulossa. Ei meidän muksuilla ainakaan pysynyt paidat millään housujen sisässä ja sitten oli aina napa paljaana kun piti kuitenkin vielä nostella syliin ja kanniskella.
 
Meillä käytetään kyllä sillon tällön bodyja tuolla 2-vuotiaalla. Nyt kesällä vähemmän, mutta tässä kun alkaa viileneen, niin enemmän, että saa selän piiloon kunnolla.
Ja pottailussa ne on mun mielestä oikeinkin käteviä, kun saa neppareilla olkapäälle kiinni, ettei helmat liehu potassa. Ainakin tuolla meidän vekaralla on tapana oikein kiskoa t-paidan helmaa pottaan.
 
No ei taatusti kiusata päiväkodissa! Meillä bodyt jäi pois samalla kuin vaipatkin, eli 1v 9 kk iässä. Siihen astihan ne ovat mitä mainioin selän peittäjä. Sitten kun pottaharjoittelu tiivistyy, käyvät vähän hankaliksi.
 

Yhteistyössä