Onko liikaa vaadittu?

Että mies hoitaa vauvaa edes vähän, vaihtaa edes joskus sen vaipan pyytämättä, ottaa syliin ja lohduttaa..
Vie kylpyyn pyytämättä..
EI polta vauvan lähellä..
Laittaa omat astiat koneeseen ruuan jälkeen..

Olen kuulemma kamala valittaja kun pyydän näitä, ja lisäksi että puhuisi nätisti ei yhteiselle lapsellemme vittuilun sijaan...
 
no eroa tässä mietinkin.....se on vaan niin hiton vaikeeta kun on pieni vauva :( olen yrittänyt sanoa noista asioista mutta oon kuulemma kamala valittaja jolla on lääkitys ottamatta, miehessä ei oo mitään vikaa :(
siksi kysyin että mikä teillä on normaalia?
 
entäs elarit? ollaan puhuttu asiasta (kaverilla ajankohtainen) ja mies sanoi että hän ei 200e kuussa maksa!
niin ja keskustelu, kaikenlainen hellyys, suukottelu, silittely, haliminen...meillä ei sellaista ole. Ja nukkuu yleensä vähintään 10.00, kun hänellä on nyt vapaapäivä! ja minä herään lasten kanssa 6.30, mies ihmettelee miksi nousin niin aikaisin..
 
"xxx"
siinä ei elareista paljoa mieheltä kysytä tahtooko maksaa vai ei.


Se summa sovitaan lastenvalvojalla. Jos mies ei maksa sovittua summaa saat sen kelalta ja kela perii suoraan k-pään palkasta.
 
on kiva saada kannustusta tekee tämän ehkä vähän helpommaksi, tai sitten ei..
ei tee mitään muutakaan, että sillä ei voi perustella. miksi jättäminen on aina niin pirun vaikeaa, vaikka ei enää edes rakasta toista, ei ole rakastanut pitkään aikaan :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja miten ihmeessä?;23363785:
Miten äiti voi ottaa elämäänsä miehen, joka ei hyväksy lasta aiemmasta suhteesta? Miten äiti voi sallia vittuilun omalle lapselleen??
niin..miten musta on tällainen tullut...ennen olin aina valmis tekemään kaiken lapsen parhaaksi..ja tää tilanne on kehittynyt pikkuhiljaa. nyt vaan riitti, ja sanoin tolle että koita puhua asiallisesti, se on vasta lapsi...siitäkös riita syntyi, ja sanoin etten enää jaksa tätä..
 
"höpsis"
Tekeekö miehesi jotain mitä sinä et? Meillä esim. mies hoitaa ulkohommat ja minä sisätyöt ja se on tasapuolista.
Joo ehkä, jos navetassa huutaa ruokaa satapäinen mullikarja. Vai onko teillä lumilinko rikki ja varaosa pitää hakea Kiinasta kävellen? Auto tuhannessa osassa ja huomenna sitä tarttettais?

Tasapuolista olis se, jos ap ilkeilisi miehen lapselle ja tekisi kaikkea muuta vastaavaa kiusaa, ja sitten solvaisi vastaukseksi.
 
"höpsis"
on kiva saada kannustusta tekee tämän ehkä vähän helpommaksi, tai sitten ei..
ei tee mitään muutakaan, että sillä ei voi perustella. miksi jättäminen on aina niin pirun vaikeaa, vaikka ei enää edes rakasta toista, ei ole rakastanut pitkään aikaan :(
no sua pelottaa tuntematon, ja olet niin lamaantunu, että uhraat lopunkin itsetuntosi ennen kuin heräät toimimaan? Ja ehkä sulla on taipumusta syyllisyydentuntoon? Tms, ehkä tavallaan hyviäkin selittäviä syitä (esim. vanhempien ero jonka jälkeen omalla äidillä ei menny hyvin). Mutta joskus on vaan katsottava tilannetta riittävän kaukaa.

Mutta tosiaan, tuossa menee kyllä itsetunto lapselta myös. Ja ennenpitkää siltä vauvaltakin, jos isältä ei heru myönteistä palautetta edes hymyinä jne.

Kyllä tuommoisia tilanteita kai korjatakin voi, mutta kauanko sun lapsilla on aikaa odottaa?
 
"vieras"
Miehesi vittuilee lapsellesi ja olet käärmeissäsi ettei vie omia astioita koneeseen... hieman on eritasoiset murheet.

Lasta on arvostettava oli oma tai ei... jos ei aikuiselta mieheltä onnistu normaali käytös, niin en jäisi enää enempää lastani kiusaamaan.
 
"mä"
[QUOTE="palma";23365497]Normaalin omakotitalon ulkohommat on harvakseltaan puuhastelua, eikä mikään lumen uonti kerran viikossa anna lupaa vittuilla omalle lapselle. Käsittämätön näkemys![/QUOTE]

ei kait kommentin antaja sentään sitä tarkoittanutkaan että lumityöt oikeuttais miestä lapselle vittuilemaan? :O Oli varmaan vain kotityöstä kyse?
 

Yhteistyössä