Onko maitosi loppunut/ehtynyt kun lopetit yöimetyksen?

Auttakaahan toverit taasen: Olen aikeissa lopettaa esikoiseni (10,5kk) yöimetyksen, mutta olen kuullut juttuja maidon loppumisesta sen seurauksena. Tavoitteena olisi kuitenkin imettää vähintään vuoden ikään, jolloin voisi siirtyä vähitellen tavalliseen maitoon. Kuinka sinulle on käynyt?
 
äiti
mietin samaa,meillä ongelma että poika ei pvällä ota kuin vähän tissiä ennen pväunia ja yöt sitte roikkuu koko ajan tissillä...olisi kiva jo saada nukkua nenkuin loppuu kokonaan mutta haluaisin kuitenkin imetääkin vielä...joten jos yö imetys loppuu, niin loppuuko tämä ilo aitten siinä samalla??
 
bess
loppui kyllä, 2kuukautisena lopetti yösyönnin niin jouduin kokonaan lopettamaan kun vauva oli 4kk
mutta sulla noin pitkä imetys takana niin en tiedä, voihan se maitovaihe kestää paremmin
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Tansuli:
Auttakaahan toverit taasen: Olen aikeissa lopettaa esikoiseni (10,5kk) yöimetyksen, mutta olen kuullut juttuja maidon loppumisesta sen seurauksena. Tavoitteena olisi kuitenkin imettää vähintään vuoden ikään, jolloin voisi siirtyä vähitellen tavalliseen maitoon. Kuinka sinulle on käynyt?
montako kertaa imetät yössä?
 
Ei ole loppunut. Esikoinen lopetti yösyönnin puolivuotiaana ja imetin kuitenkin häntä vuoden ikään.
Kuopus (9kk) ei ole saanut tissiä tänä vuonna ja ainakin vielä riittää maito päivisin. Tavoitteena taas imetys vuoden ikäiseksi asti :)
 

Yhteistyössä