Onko Mammaksin erittäin herkässä(10mIU) viivanpaikkaa?

Hei!

Testasin tänään haamun Mammaksin erittäin herkällä(10mIU) raskaustestillä. Menkkojen pitäisi alkaa lauantaina. Viiva tuli oikeaan kohtaan ja testiajan sisällä mutta on todella haalea, juuri ja juuri silminnähtävä. Onko kenelläkään kokemusta kyseisistä testeistä, onko siinä viivanpaikkaa joka tulisi näkyviin jo testiajalla eli 10 min sisällä? Testin nimi David Pregnancy Test.
 
En tiedä auttaako asiaa mutta vastaanpa nyt kuitenkin. Itse olen testaillut mammaksin testeillä, mutta ne on kai ihan "normi testejä", eikä erityisen herkkiä. Niihin ei ainakaan mitään viivanpaikkaa ole tullut, ainoastaan aivan puhdas nega. Ei vaikka kuinka olen tihrustanut :D
 
Kiitos kaikille vastauksista!

Laittelin viestiä Mammaksille ja kertoivat, ettei tuossa testissä ole viivanpaikkaa eli tulos on ihan oikea viiva. Nyt kuitenkin täytyy testailla uudelleen muutaman päivän päästä ja katsoa vahvistuuko viiva (raskaus jatkuu normaalisti) vai häviääkö se (kemiallinen raskaus). Tänään aamulla tehdyssä testissä ihan hieman eilistä vahvempi viiva eli normaalivalossa näkee, ei tarvitse käännellä testiä. Kuitenkin todella haalea. Jännittää:)
 

Yhteistyössä