Onko Marja Tyrnin- Suut makiaks Sinusta lapsille sopivaa kuunneltavaa tai katseltavaa?

  • Viestiketjun aloittaja Tyksy
  • Ensimmäinen viesti
päiväkotitäti
Ei todellakaan. mua itseäni etoo, kun osa hoitolapsista hoilottaa sitä suut makiaks-mantraa taukoamatta! Omat lapset on sen verran kalkkiksia, ettei tiedä koko Marja Tyrniä ja hyvä niin. :)
Ensinnäkin koko ohjelma, josta kyseinen tähti tuli ei ole lapsille suotavaa katseltavaa. Ei ainakaan alle kouluikäiselle. Mut meistähän on moneksi.
 
just
Salkkareita???? Alle kouluikäinen???? No, ei todellakaan. Sairas sarja ja yhä sairaammaksi menee. Mä olen niin kalkkis äiti, ettei mun lapset katso mitään ohjelmia, jotka on tarkoitettu aikuisille!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Mites te jotka olette sitämieltä että marja Tyrni pilaa lapset niin saako ne katsoa salkkareita?
Eikös siinäkin oo vähän aikuisten juttuja? Semmosii, et kuka on kenenkin kanssa, keskenmenoja, kuolemisia, eroamisia, kolmiodraamoja, sänkyjuttuja...

 
olio
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Mites te jotka olette sitämieltä että marja Tyrni pilaa lapset niin saako ne katsoa salkkareita?
Eikös siinäkin oo vähän aikuisten juttuja? Semmosii, et kuka on kenenkin kanssa, keskenmenoja, kuolemisia, eroamisia, kolmiodraamoja, sänkyjuttuja...
niin, ihan normaali elämää. Tervetuloa todellisuuteen!
 

Yhteistyössä