Onko meillä ainut perhe maailmassa...

  • Viestiketjun aloittaja Carlos74
  • Ensimmäinen viesti
pikkurakentaja
Mä tykkään koota itse,ja kokoon paljon paremmin ku ukko ja sen ystävät + miespuoliset sukulaiset.
Ne ei ikinäikinä katso ohjeita,ku vasta sen jälkene kun joku ruuvi tai pala ei löydä paikkaansa.

Joten juu,ette oo ainut perhe:D
 
"vieras"
[QUOTE="xxx";21890924]kaikissa perheissä missä mies on saamaton laiska peukalo keskellä kämmentä elävä nysvö.[/QUOTE]

joo, just näin :D eli mä en kokoo, vaan Mies!
 
Meidän perheessä mä olen se, joko hoitaa tuon huonekalujen kokoamisen :D Mies tulee pyydettäessä auttamaa, muuten ei ole asiaa sotkeutua. Mä vaan haluan koota ne itse. Kyllä mieskin ne kasaisi, mutta mun mielestä se on kivaa puuhaa enkä suostu sitä sille luovuttamaan :)
 
"vieras"
[QUOTE="eeva";21890912]tapahtuu varmasti ainakin aika monessa yksinhuoltajaäidin perheessä.[/QUOTE]

Kyllä vain. Alussa pyysin miehiltä apua, mutta melko pian huomasin, että suoriudun näistä töistä nopeammin ihan yksin. Eikä sitä apua aina edes ole saatavilla.
 
Mä kokoan aina kaikki hyllyt ja kaapit meidän perheessä. Yleensä siinä vielä käy niin, että jossain vaiheessa homma ei meinaa luonnistua josta seuraa armoton vitutus. Mies yrittää varovaisesti ehdotella että josko hän kokoaisi loppuun. Yleensä siihen saa vastaukseksi ärähdyksen "Kyllä mä nyt yhen saatanan hyllyn/kaapin/telkkaritason osaan koota".
 
Mä kokoan aina kaikki hyllyt ja kaapit meidän perheessä. Yleensä siinä vielä käy niin, että jossain vaiheessa homma ei meinaa luonnistua josta seuraa armoton vitutus. Mies yrittää varovaisesti ehdotella että josko hän kokoaisi loppuun. Yleensä siihen saa vastaukseksi ärähdyksen "Kyllä mä nyt yhen saatanan hyllyn/kaapin/telkkaritason osaan koota".
Meillä mun v*tutus on paljon ympäristöystävällisempää kuin miehen... Ehkä. Musta ainakin. ;D
 

Yhteistyössä