Onko miehellänne harrastus joka vie paljon aikaa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko miehellänne harrastus joka vie paljon aikaa? mies on arkipäivät pitkään töissä ja viikonloppuisin on harrastuksensa parissa joten ei paljon kotona ole.. ja on välillä myös arki-iltaisin harrastukessaan.. ? Miten "selviätte" sen kanssa? sovitteko säännöistä että voi harrastaa esim. joka toinen vkl? vai annatteko harrastaa milloin haluaa?
 
r0s
Jepulis.

Ja se harrastus on työ.

Tänäänkin oli "vapaata" mutta aamukymmenestä iltaviiteen mies oli työmaalla. Itse viitsin kokonaiset neljä tuntia samaa touhua.

Mulle on tärkeää, että saan ton kerran, pari, kolmekin kertaa johonkin reissuun tai muuhun kivaan mukaani vuoden aikana. En valita. Hyvä harrastus.
 
vierailija
Jepulis.

Ja se harrastus on työ.

Tänäänkin oli "vapaata" mutta aamukymmenestä iltaviiteen mies oli työmaalla. Itse viitsin kokonaiset neljä tuntia samaa touhua.

Mulle on tärkeää, että saan ton kerran, pari, kolmekin kertaa johonkin reissuun tai muuhun kivaan mukaani vuoden aikana. En valita. Hyvä harrastus.
Lasketaanko siihen reissuihin mökillä käynti?
 
vierailija
Nii mikä on "paljon"?
Noin 4kertaa viikkoon lenkki, 1-1,5h kerrallaan+saunomiset ja sunnuntai aamupäivinä pitkälenkki toipumisineen.
Töistä tulee 17 jälkeen, syö, hetken tasottelee ennen lenkkiä, ja muina päivinä on ulkomailla työreissuilla.

Jaa-a.....
 
r0s
Nii mikä on "paljon"?
Noin 4kertaa viikkoon lenkki, 1-1,5h kerrallaan+saunomiset ja sunnuntai aamupäivinä pitkälenkki toipumisineen.
Töistä tulee 17 jälkeen, syö, hetken tasottelee ennen lenkkiä, ja muina päivinä on ulkomailla työreissuilla.

Jaa-a.....

Mutta jos ois normaali työpäivä ja työmatka niin eihän toi siihen päälle ois just mitään.

*nimimerkillä ultrajuoksijan ex-vaimo*
 
vierailija
No jos lauantaina häviää aamulla 7-8 aikaan vaikka jonnekin autohallille roplaamaan autoa, joku harrastuskorjausprojekti, ja tulee kotiin illalla 7-10aikaan ja sama taas sunnuntaina. Ei paljon näe lapsia tai eukkoa.
 

Yhteistyössä