Onko miehesi peniksen pituus enemmän vai vähemmän kuin 135 mm?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mukaveiras
ei teillä kovin avoin suhde ole jos et edes kehtaa mitata. vai oletteko vasta tavanneet?
Huh, mua kyllä ärsytti hirveesti, kun mies ilmoitti sen mittansa. Ei paljoa kiinnostanut mitat.
Oltiin vain 13 vuotta yhdessä ja siltikään sen mitat ei kiinnostanut. Enemmän ihmetytti, miks se mittailee sen kokoa!!!!!!!! Miesten juttuja kai sitten.

No joo, ymmärrän, että tää on vitsiketju, ja mun pitäis kalkkiksena poistua... :) Mutta myös mun mies on kalkkis ja silti lähetteli mun kännykkään kuvia sen niin hienosta kikulistaan. Yäk, sanon minä.
Sosiaalinen älykkyys on paljon tärkeämpää!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja häh;24255973:
Mitä agressiivista tuossa on? Enemmän tämä keskustelu osoittaa naisten olevan yhtä aivottomia miesten pippelin pituudesta puhuttaessa, kuin miehet ovat aivottomia naisten tissien koosta puhuttaessa.

Alle kymmenen sentin pituiseen koloon hingutaan tuplasti pidempää, vaikkei se sinne sovikaan. Ei mene ymmärrykseen, ei. Keskimitan ollessa miehillä noin 14 cm ja naisilla 9 cm, niin siinä jää edelleen 5 cm maha- ja asentovaraa. Tietty jos aikomuksena on kuivata pyykkiä siinä kikulin varressa, niin silloinhan siitä ylimääräisestä pituudesta on jotain hyötyäkin. Vähän niinkuin naisen isommista rinnoista, jos ne ovat tarpeeksi terhakkaat pitääkseen sunnuntai-hesarin asuntoliitteen välissään sen aikaa, kun mies lukee urheilusivut.
Kysymys on myös esteettisyydestä, sekä siitä, että sopivan kokoinen niin pituudelta kuin paksuudelta kiihottaa enemmän kuin jokin muu. Vai väitätkö vastaan?

Mieluummin mäkin valitsen seksikumppaniksi naisen jonka rinnat on b-c kuin aa. Sama miehessä peniksen kohdalla. Makuasioita.

Kyllä mä miestäni edelleen rakastaisin ja haluaisin, vaikka hänellä olisi alle 13,5cm, tuskin kuitenkaan olisin häntä koskaan tavannut.
 
en oo mitannu miehen penistä, eikä oo tarvetta. eiköhän se ole keskimittainen. tuokin jo onnistuu joskus joissain asennoissa osumaan ikävästi liian pohjalle, joten ei kiitos missään tapauksessa isompaa penistä! exällä oli vähän isompi ja meidän seksielämästä ei tullut yhtään mitään. mie kun en saa mitään kiksejä siitä, että peniksellä tökitään kohdunsuuta...
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24255985:
Mutta johan täällä yks jätti jonkun ihanan miehen ku ei kyrvänmitta ollutkaan sopiva... :/
Eikö enää olekkaan ihminen tärkeä, vaan kalun mitta?
No, vähän samaa mieltä. Surullista.
Ei kukaan mieskään ole niin ääliö, että jättäisi vaimonsa mittojen vuoksi.
Ja tähän mielipiteeseeni ei lasketa vieraissa kävijöitä. Ne on asia erikseen.

Myönnän kyllä, että kerran nuorena petyin, kun miehellä oli tosi pieni. Mutta ei se ollut muutenkaan mun mies, väkivaltainen paska.
Mutta jos kohtaa sopivan miehen, niin siinä ei tuommoiset asiat merkitse.
Kun rakastaa, niin sitä rakastaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24255985:
Mutta johan täällä yks jätti jonkun ihanan miehen ku ei kyrvänmitta ollutkaan sopiva... :/
Eikö enää olekkaan ihminen tärkeä, vaan kalun mitta?
Ai, en lukenut sellaista viestiä :D Kaameeta jos jollekkin on oikeasti niin iso asia...

Mulla on onneks miehessä kaikki hyvä samassa paketissa. Valitsin hänet kylläkin alunperin SEN koon perusteella enkä luonteen takia, tutustuimme älyllisesti vasta myöhemmin ja onneksi sekin puoli toimi :p
 
"mä"
Kysymys on myös esteettisyydestä, sekä siitä, että sopivan kokoinen niin pituudelta kuin paksuudelta kiihottaa enemmän kuin jokin muu. Vai väitätkö vastaan?
Miehenä on vaikea sanoa, millainen kikuli kiihottaa, kun kikulit eivät kiihota. Sopivan pituinen ja paksuinen ovat silti eri asia kuin (mahdollisimman) pitkä ja paksu.

Mieluummin mäkin valitsen seksikumppaniksi naisen jonka rinnat on b-c kuin aa. Sama miehessä peniksen kohdalla. Makuasioita.
Taidan olla outo, mutta minulle kumppanissa ovat tärkeämpiä muut asiat kuin yksittäisten vartalon osien tai elinten mitat.

Kyllä mä miestäni edelleen rakastaisin ja haluaisin, vaikka hänellä olisi alle 13,5cm, tuskin kuitenkaan olisin häntä koskaan tavannut.
Mielenkiintoista, tuolloinhan pitäisi tietää toisen pippelin tai rintojen todellinen koko (jotkut kun käyttävät toppausta) ennen ensitapaamista. Minulle on nyt jokseenkin vaikeaa kuvitella missä yhteydessä olisin tutustunut ihmiseen, saaden selville hänen privaatit mitat ennen ensitapaamista.
 
[QUOTE="mä";24255998]Miehenä on vaikea sanoa, millainen kikuli kiihottaa, kun kikulit eivät kiihota. Sopivan pituinen ja paksuinen ovat silti eri asia kuin (mahdollisimman) pitkä ja paksu.


Taidan olla outo, mutta minulle kumppanissa ovat tärkeämpiä muut asiat kuin yksittäisten vartalon osien tai elinten mitat.


Mielenkiintoista, tuolloinhan pitäisi tietää toisen pippelin tai rintojen todellinen koko (jotkut kun käyttävät toppausta) ennen ensitapaamista. Minulle on nyt jokseenkin vaikeaa kuvitella missä yhteydessä olisin tutustunut ihmiseen, saaden selville hänen privaatit mitat ennen ensitapaamista.[/QUOTE]

Mä en ainakaan ole sanonut, että miehellä pitäisi olla mahdollisimman iso. Sopiva on paras.

Kumppanissa tärkeää onkin muut asiat, seksikumppanissa merkitsee kuitenkin se mikä kiihottaa.

Mä en tiennyt mittoja, miehen kanssa äsken tästä puhuttiin ja hän tuli siihen tulokseen, että tuskin olisi s-suhteeseen kenenkään kanssa lähtenyt jos olisi mitoiltaan ollut pieni, jolloin emme myöskään olisi sille tasolle koskaan päätyneet, emme tavanneet, emmekä rakastuneet.
 
"pilvi"
Oikeastiko kuvitellaan, että emättimeen menee keskimäärin 8-10 cm kikkeliä?

Voi toki olla, että mun anatomia ja fysiologia on juuri sellainen, että parhaat kiksit saan siitä, kun hyvin varustettu mies lykkii kunnolla syvälle. Tai siis, niin on. Saan parhaat ja helpoimmat orgasmit ratsastamalla niin, että mies on todella syvällä. Jos mitattuna vehje on 20 cm ja paksuuttakin on ihanasti (mun pitkät sormet eivät mene kokonaan ympäri), kyllähän se emätin siis laajenee, koska suurinpiirtein koko vehjehän siinä on sisällä, kun sen päällä istuu, ja olemme siis molemmat normaalivartaloisia/hoikkia.

En ihan vertais vehkeen pituutta tissien kokoon. Tissit kuitenkin on "vain" visuaalinen kiihoke, kun taas vehkeen koko vaikuttaa nautinnon määrään muutenkin. Toisaalta ehkä vielä kokoa tärkeämpää on kyllä se, miten sitä vehjettä osaa käyttää. ;)

Joo, olen myös harrastanut tyydyttävää seksiä miesten kanssa, joilla silmämääräisesti arvioiden oli keskikokoinen ja eksän kanssa, jolla mitattuna oli 15 cm. Valitettavasti mulla on kokemusta myös kahdesta erittäin pitkästä miehestä (melkein 2m), joilla oli todella pieni eli luokkaa mun keskisormi. Olihan se joo ihan kivaa, mutta pidemmälle ei tuttavuus edennyt. En mä varmastikaan ketään dumppais peniksen koon vuoksi, jos suhde olisi alkanut muulla tutustumisella ja muuten tykkäisin. Voi kai siis sanoa, että kävi hyvä mäihä, kun poikaystävässä on niin moni asia just kohdillaan. ;)

PS. Römpsäketjun aikoihin muropaketissa jotkut kertoivat dumppaavansa naisia, jos näiltä löytyy liikaa karvoitusta. Onhan se nyt vielä aika paljon heppoisempi peruste kuin se, ettei kullia erota sormesta. ;)
 
"vieras"
[QUOTE="pilvi";24257774] En ihan vertais vehkeen pituutta tissien kokoon. Tissit kuitenkin on "vain" visuaalinen kiihoke, kun taas vehkeen koko vaikuttaa nautinnon määrään muutenkin. Toisaalta ehkä vielä kokoa tärkeämpää on kyllä se, miten sitä vehjettä osaa käyttää. ;)
[/QUOTE]

Tissien koolla voi olla miehen kiihottumisen ja seksin onnistumisen kannalta suurikin merkitys. Jos mies ei kiihotu, niin miehellä ei seiso. Löysällä peniksellä ei taida seksi onnistua. Ja noilla kaikilla voi olla vaikutusta lapsetekoonkin. Jos mies ei kiihotu, niin myöskään siemennesteet eivät lähde liikkeelle.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24257805]Vieläkin naurattaa, kun tutkittu keskipituus on vähän alle 14 cm ja koko ajan vain tulee viestejä, joissa parikymppiä menee helposti rikki. :LOL:[/QUOTE]

Ne ovat mitanneet miestensä penikset mittanauhalla, jossa yksi sentti vastaa kahta senttiä.
 
Joskus on huvikseen mitattu, mutta tulosta en muista. Varmaan juuri tuollainen keskiarvon mittainen, luulisin. Omasta mielestäni pituus on täysin yhdentekevä, ellei nyt ole kysessä ihan muutaman sentin mittainen tai yli 20 senttinen. Tärkeämpää on paksuus.
 
"pilvi"
[QUOTE="vieras";24257793]Tissien koolla voi olla miehen kiihottumisen ja seksin onnistumisen kannalta suurikin merkitys. Jos mies ei kiihotu, niin miehellä ei seiso. Löysällä peniksellä ei taida seksi onnistua. Ja noilla kaikilla voi olla vaikutusta lapsetekoonkin. Jos mies ei kiihotu, niin myöskään siemennesteet eivät lähde liikkeelle.[/QUOTE]

Ehkä sitten noinkin asiaa voi ajatella. :) Sinänsä mun kannalta harmi, että mun aivan liian isot tissit (valehtelematta yhtään 70H, leikkaukseen menossa, kun lapsiluku täysi) menee hukkaan, kun poikaystävä kiihottuu enemmän kaikesta muusta. Sitä pitää erikseen aina pyytää koskettelemaan käsillä tai suulla rintoja.
 
"mä"
[QUOTE="vieras";24257818]Ne ovat mitanneet miestensä penikset mittanauhalla, jossa yksi sentti vastaa kahta senttiä.[/QUOTE]
Kondomivalmistajia luulisi kiinnostavan todellinen pituus, jotta saavat tuotteitaan paremmin kaupaksi. =)

10 477 miestä 25 EU-maasta osallistui saksalaisen kaupallisen kondomi-instituutin tutkimukseen, jossa mitattiin heidän peniksensä pituus ja sen ympärys.

Tutkimuksen mukaan Euroopan pisimmät penikset löytyvät Ranskasta. Patonkimaassa perintökalleuden keskipituus on 15,48 ja ympärysmitta taas 13,63 senttimetriä. Hopealle pituusmittelössä sijoittuu naapurimaa Ruotsi. Kolmanneksi pisimmät pippelit löytyvät Virosta.

Lyhyimmät kalut löytyvät taas Kreikasta. Siellä penisten keskipituus on 12,18 ja ympärysmitta 10.19 senttimetriä.

Eurooppalaisten penisten keskipituus on 14,27 ja ympärys 11,70 senttiä.

Suomalaismiehet sijoittuvat vertailussa kolmanneksi viimeiseksi. Suomalaisherrojen sukukalleuksien keskipituus on 13,52 senttimetriä. Suomalaisten ja espanjalaismiesten penikset ovat suunnilleen samanmittaisia.
 
"pilvi"
No en kyllä oo mittaillu. Ei oo ollu vehkeessä mitään valittamista. Millonkahan miehet alkaa palstoilla kertoilee naistensa väljyyttä/tiukkuutta..:kieh:
Palstoista tiedä, mutta mä oon kyllä kuullut vertailuja. Onneksi tuohon asiaan voi vaikuttaa itse. ;) Joko harrastamalla paljon itse asiaa tai sitten treenailemalla lantionpohjalihaksiaan hissiliikkeillä.
 
"pilvi"
[QUOTE="mä";24257901]Kondomivalmistajia luulisi kiinnostavan todellinen pituus, jotta saavat tuotteitaan paremmin kaupaksi. =)

10 477 miestä 25 EU-maasta osallistui saksalaisen kaupallisen kondomi-instituutin tutkimukseen, jossa mitattiin heidän peniksensä pituus ja sen ympärys.

Eurooppalaisten penisten keskipituus on 14,27 ja ympärys 11,70 senttiä.

Suomalaismiehet sijoittuvat vertailussa kolmanneksi viimeiseksi. Suomalaisherrojen sukukalleuksien keskipituus on 13,52 senttimetriä. Suomalaisten ja espanjalaismiesten penikset ovat suunnilleen samanmittaisia.
[/QUOTE]

Tämä muuten onkin ongelma. Tavallisista kaupoista löytyy harvoin muita kondomeja kuin sultan, magic ja näkki, jotka ovat auttamatta liian pieniä ja rullautuvat käytössä jatkuvasti pois. Niinpä pitää asioida joko apteekissa tai seksikaupassa (mihin olen uskaltautunut tasan kerran, ja sekin oli silloin, kun ko. kauppa löytyi vielä siveästi kauppakeskuksesta). Durexilla on ainakin yksi isompi malli (halkaisija 56 mm), joka sopii hätäavuksi. Muuten käydään apteekissa. Nettikauppoja voisi tietysti kokeilla. :)
 

Yhteistyössä