Onko miehesi sinusta parempi isä kuin oma isäsi on/oli?

Vaikea sanoa. Mun mielestä molemmat on maailman parhaita isiä :heart: . Hyvin samanlaisia ovat siis kumpikin hoitaneet lapsia ihan äidin kanssa tasaveroisesti ja paljon touhuavat ja harrastavat lasten kanssa. Perhekeskeisiä miehiä. Niin ja sitten perheen ruuanlaitosta vastaaminen on heissä myös sama piirre, eli munkaan äiti ei tehnyt meillä ruokaa niinkuin mäkään en tee. Mutta se nyt ei taas isyyteen liittynyt :whistle:
 
Mies on aivan loistava isä, parempaa isää ei olisi tuo poika voinut saada!
Omasta isästäni tulee ensimmäisenä mieleen negatiiviset asiat kuten ryyppääminen, kiroilu, henkinen väkivalta, mustasukkaisuus.
 
Periaatteessa kyllä taitaa olla. Mutta mun isä on aivan mahtava pappa lapsenlapsilleen... Isänä mulle ja sisaruksilleni ei niinkään ehkä onnistunut, liekö nyt sitten "paikkailee". Vaikka paljon hyviä muistoja toki on. Mies on aivan ihana isä, että kyllä on tuuri käynyt :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
On todellakin. Ei voi ees verrata!
:wave: Mun mieheni on maailman paras isä. rakastaa ja hoivaa lapsiaan. leikii. ihana isä. toivottavasti lapset oppii arvostaa,nyt ainakin ihan isin tyttöjä. omaa isää en edes tuntenut. eros kun mä olin 6v ja oli alkkis.
 
Minulla on kyllä aika mahtava isä, kerta kaikkiaan. Mies on myös, mutta eri tavalla. Isäni ja mieheni ovat hyvin erilaisten aikakausien ja olosuhteiden kasvatteja, mikä näkyy. Molempiin olen oikein tyytyväinen.
 
Lumikki
On. Oma isäni petti äitiäni ja hurvitteli muutenkin ihan muissa touhuissa kuin lapsiaan kasvattamassa. Oma mieheni taas ottaa isyyden tosissaan ja todellakin panostaa omaan lapseensa. Ero on huomattava..
 
Alkuperäinen kirjoittaja lillmam:
Periaatteessa kyllä taitaa olla. Mutta mun isä on aivan mahtava pappa lapsenlapsilleen... Isänä mulle ja sisaruksilleni ei niinkään ehkä onnistunut, liekö nyt sitten "paikkailee". Vaikka paljon hyviä muistoja toki on. Mies on aivan ihana isä, että kyllä on tuuri käynyt :)
Just näin. :wave:
 
mun isä toi meille tuliaisia ja käytti meitä hiitelemässä ja tapahtumissa.
mun mies ei tuo tuliaisia eikä lähde kuin pakottamalla tapahtumiin.
muuten ehkä samantyyppisä mutta mun isä oli paljon enempi pois kotoo koulun,kurssien ja töiden tähden.
niin joo ja meidän isältä kun kysyi jotain esim yökylää niin se sanoi että kysy äidiltä mutta meillä myös lasten isä osallistuu/päättää asioista.
 
Mun mies on niitä harvinaisia miehiä, että hän osallistuu kotona kaikkiin hommiin. Kotona oleessaan hän n jatkuvasti lasten kanssa. Jos mieheni ei ole töissä niin hän on perheen parissa.
Isäni ei koskaan vaihtanut vaippoja tai yleensäkkään osallistunut kotitöihin tai lasten hoitoon. Töiden jälkeen tuli baarin kautta kotiin. Sunnuntait oli niitä päiviä jotka pyhitettiin sitten perheelle.
Joten päätelkää siitä...
 

Yhteistyössä