Onko mitään perää?

Onkohan mahdollista saada 1vk 2pv ovulaation jälkeen pahoinvointeja kun tänään alkoi kauhea pahoinvointi ja tuntui välillä että lentää tavaraa suusta?? Meillä on haaveena saada uudestaan se toinen muksu kun mulla meni kesken 13.tammikuuta 2010.. :'( välillä tulee nenään sellainen raudan haju ja suuhun metallin maku,eilen noustessani sohvalta nopeasti ylös vihlaisi oikealta puolelta alavatsaa.
 
Kylläpä hyvinkin on mahdollista =) ..alkio kiinnittyy 6-12vrk hedelmöityksestä..hyvän kuuloiset ovat oireesi ;)

Toivon sitä parasta tulosta, plussaa r-testiin kohta puoliin!!!:wave::heart:

..itsellänikin todettiin keskeytynyt km 26.1 ja kohdun tyhjennys oli 2.2..iso suruhan se oli :( ..vaan nenu kohti tulevaa, kovasti täällä jo uudestaan pientä yritellään myöskin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Kylläpä hyvinkin on mahdollista =) ..alkio kiinnittyy 6-12vrk hedelmöityksestä..hyvän kuuloiset ovat oireesi ;)

Toivon sitä parasta tulosta, plussaa r-testiin kohta puoliin!!!:wave::heart:

..itsellänikin todettiin keskeytynyt km 26.1 ja kohdun tyhjennys oli 2.2..iso suruhan se oli :( ..vaan nenu kohti tulevaa, kovasti täällä jo uudestaan pientä yritellään myöskin :)

Olen itsekkin miettinyt juuri että johtuisiko nämä oireet alkavasta raskaudesta kun silloin kun odotin sitä toista niin oli samanlaisia oireita myös ja alkoi pahoinvoinnilla..Toivon itsekin että saisin sen plussan r-testiin jo että sais toisen vaavelin..Tosin esikoinen täyttää 29.maaliskuuta 1v ja sille oli kiva saada leikkikaveri. =) ajattelin huomenna käydä ostamassa 2 r-testiä apteekista kun saa 12,40? kummatkin ja ne on ne hyvät clearblue merkkiset ja toises testis näkee viikotki. =) :heart:
 
Täällä raskauduttu heti keskenmenon jälkeen, km oli 8.1.2010 ja sen jälkeen ei menkkoja ehtinyt tulemaan vaan plussa pärähti 14.2 muistaakseni...no, nytlaskujen mukaan (oviksesta) olis rv 6+2 ja oireetkin sen mukaiset, oksettaa :| mutta mahdollista siis on, ja tuo gb digitaalinen mulla ainakin heti näytti asian laidan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neila:
Täällä raskauduttu heti keskenmenon jälkeen, km oli 8.1.2010 ja sen jälkeen ei menkkoja ehtinyt tulemaan vaan plussa pärähti 14.2 muistaakseni...no, nytlaskujen mukaan (oviksesta) olis rv 6+2 ja oireetkin sen mukaiset, oksettaa :| mutta mahdollista siis on, ja tuo gb digitaalinen mulla ainakin heti näytti asian laidan...
Ooih,todella paljon onnea Neila :heart: Mukavan yllätyksen sait juuri ystävänpäivänä :) :hug:

Mulla kans ollu nytte muutamana päivänä kuvottavaa oloa ja tuntuu että rinnat painais kuin kiviä olisi laitettu ja eilen oli kauha pääkipu ja tänään hieman huimausta :D saas nähä,menkat pitäis alkaa 7.3.2010..Et alkaako niitä ollenkaan..
 
Mulla eilen tuli pientä veristä vuotoa joka oli suunnilleen melkein teelusikallisen verran ja siihen se jäi ja nytten seuraavana päivänä tullut huono olo välillä..En tiedä sitten onko se kiinnittymisvuotoa vai jotain muuta vuotoa.. :headwall: Testin kuitenkin ajattelin tehdä ensiviikolla jos tätiä ei kuulu..Toivon kuitenkin parasta..
 

Yhteistyössä