onko muiden miehet oma-alotteisia kodinhoidon suhteen?

Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
ei auta ees muistutus, ei patistus, ei listat ei mikään! millä helvetillä te saatte ne ukot tekemään kotitöitä?
Ei mun ole koskaan tarvinnut tuota äijää pyytää siivoamaan, aina on ihan oma aloitteisesti siivonnut.

On jopa ainut tässä taloudessa joka luutuaa lattiat :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
ei auta ees muistutus, ei patistus, ei listat ei mikään! millä helvetillä te saatte ne ukot tekemään kotitöitä?
Ei mun ole koskaan tarvinnut tuota äijää pyytää siivoamaan, aina on ihan oma aloitteisesti siivonnut.

On jopa ainut tässä taloudessa joka luutuaa lattiat :ashamed:
Mulla oli kans ex-mies hyvin siisti ja siivos meillä enemmän kuin minä. Mutta ei se meidän liitto silti toiminut... :whistle: :D
 
vieras
Mulla on kamala, kamala, kamala anoppi. Siis ihan törkeän hirveä. Niiden koti on kuin työleiri ja sielä kyllä kyykytetään kympillä, jos sinne erehtyy menemään kylään. MUTTA ompa tämä paskaläjä saanu aikaan pojan, joka on oma-alotteinen, ripeä tarttumaan hommiin, taitava kokki, tarkka pyykkääjä ja käsittämättömän lahjakas leipuri, osaa jopa ommella, kutoa ja tehdä kaikki ns. miehisetkin työt.

Että tarttuu hommiin itse ja tekee hyvää jälkeä.:)

 
Fleur de la Cour
Ei sitten millään muotoa! Mutta tekee kyllä jos listan kirjoitan, tosin en luota edes tiskikoneen täyttöä, imurointia, pyykinpesua miehelle.. Mutta lapsen hoitaa (suurinpiirtein ainakin) ja ruokaa osaa laittaa jos on tarvis..
 
vieras
Ei. Enkä haluakkaan, että koskee pesukoneeseen ku värjää kaiken. Imuroi joskus, mut on kyllä sen näköstäkin sitten (kun ei voi minkään paikan alta imuroida ja vain näkyvät roskat pääsee imuriin).
Auttaa kyllä jos pyydän.
Roskat kyllä vie, fiksailee tavaroita kaappiin (=piiloon, en löydä enää mitään), leluja keräilee jne. pientä.
Kauppareissut hoitaa ostoslistan kanssa, silti jotain aina unohtuu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
onko sellasiakin :eek: :ashamed: :| :snotty:
Tän ketjun perusteella noita kunnon miehiä löytyy hyvinkin paljon. Vaikka aina päinvastaista väitetään. Että kyllä niitä hyviä miehiä toki on! =)
et varmaan tarkottanu näin (?) mut täytyy silti sanoo että kyllä mulla hyvä mies on vaikkei kodinhoito tuukaan selkäytimestä :) :heart:
 
Aino
Niin ja tosiaan, silittäminen ja vaatteiden korjaus on myös miehen vastuulla.. :D minulla ei jostain syystä neula oikein pysy kädessä (ei ihminen ihan täydellinen voi olla ;) ) Tätä ei kyllä julkisesti kerrota kenellekään. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
et varmaan tarkottanu näin (?) mut täytyy silti sanoo että kyllä mulla hyvä mies on vaikkei kodinhoito tuukaan selkäytimestä :) :heart:
joo ihana mies mullakin.. tyttöä hoitaa ja ruokaa tekee erittäin harvoin, mutta se jalo taito löytyy.. mutta muu kotitöiden hoito (lue: omien jälkien siivoaminen) on vähän retuperällä.. tosin alkaa mennä jo paremmin.. mun koulutus edistyy :D:D :heart: :heart:
 
Harvemmin. Lapsia kyllä hoitaa mieluummin ja antaa mulle sit siivousrauhan, et onhan sekin jotain. ;) Ja joskus on jonkinasteisia mielenhäiriöitä joiden aikana imuroi tai jotain ihan pyytämättä. :D

Mut jos pyydän auttamaan niin siivoaa, mut tavallisesti siivoon mieluummin yksin kun mua ärsyttää se kun kaikki tapahtuu epäloogisessa järjestyksessä (esim ensin imuroidaan ja sit kerätää lelut) ja hitaasti. :D Mut pääasia et auttaa kun pyytää... :) :heart:
 
On se. Vaikka aina mä en sitä huomaakaan, kun se toimii erilailla kuin minä. Ja monesti kerkeän nalkuttaa jostain imuroinnista ennen kuin tekee sen, mutta toiset hommat (tiskaus, ruoka, kaupassa käynti) tekee pyytämättä.

Pyynnöstä auttaa paljon. Miks mä silti nalkutan
Kysykää huomenna niin saatan olla eri mieltä
 
meillä viä aina roskat,itse niitä en vie. ja yleensä tiskaa,itse tosi harvoin. pyykin laitan pyöriin minä mutta useimmiten mies laittaa ne kuivuun. imuroida se ei osaa ilman pyyntöö. ruoanlaitto on mun juttu. eli kyllä mun mies tekee oma-aloitteisesti kotitöitä. lastenhoito on puoliks ja niin kuuluukin olla. itse annan iltahommat mielellään miehen hoidettavaks.
 
kolmen lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Eipä juuri. Työvuorolistat auttavat hieman, mutta aina joutuu silti muistuttamaan siivousvuoroista.

ei auta ees muistutus, ei patistus, ei listat ei mikään! millä helvetillä te saatte ne ukot tekemään kotitöitä?
Kertomalla että heidän äitinsä ei asu täällä ;)
Eikun oikeesti uskomatonta, ett mies eläis kuin täyshoidossa.
 

Yhteistyössä