onko muilla kokemusta

Onko kenellekään käynyt niin että tuntee toisen ajattelevan, tuntee kun toinen lukee viestejä ja tulee tunne että joku pussaa?

Mulla on aika usein näitä tuntoja ja vähän intiimimpiäkin tuntemuksia tullut, ois vaan kiva tietää mistä nää johtuu. Kyseessä on eräs mies johon tutustuin työni kautta ja meillä oli jotain pientä vipinää vuoden päivät, sänkyyn en mennyt koska hän on naimisissa. Selvitettiin viimeinkin välimme kaverini avustuksella koska hän ei suostunut puhumaan mun kanssa puhelimessa eikä vastaamaan viesteihin. Välit oli pakko selvittää koska asia vaivasi mua ja tiesin että en pysty jatkamaan elämääni normaalisti eteenpäin.

Miten ihmeessä voin tuntea sen pienenkin mustasukkaisuuden tunteen mikä hänelle tuli lukiessaan mun viestistä että jossain vaiheessa voin alkaa etsiä sitä joka välittää musta aidosti ja rakastaa mua ehdoitta. Eilen tuli tunne että tämä juttu on ohi vaan väliaikaisesti, tullaan kohtaamaan eräässä kauppakeskuksessa juuri kun olen unohtanut hänet. Näin itseni tuossa kauppakeskuksessa eilen ja hän käveli perheensä kanssa minua vastaan ja tiesin että hän palaa elämääni, kun ohitettiin toisemme hän kosketti kättäni ja siinä vaiheessa että se on lopullisesti.


Osaisko joku kertoa mistä voisi olla kyse tai mistä voisi saada tulkinta apua näille tuntemuksille?
 
En tiedä itsekään miksi tai miten tunnen noi jutut. Kyseinen kaveri on puolituntia tapellut itsensä kanssa tänä aamuna siitä soittaako mulle sen jälkeen kun luki mun toissa päivänä laittamat viestit.
 
En nyt kuitenkaan kun ei kuulemma halua enää olla missään yhteydessä. Tajusi kuulemma kesällä perheensä merkityksen eikä halua leikkiä ja riskeerata sitä. Mut hittoako se sit mua ajattelee jos kerran on näin. Mieli tekisi soittaa mutta ehkä parempi ettei oikeesti olla missään yhteydessä vaikka on tunne että se ei ole poistanut mua ajatuksistaan vaikka näin väittää.


Mun sydän hakkaa miljoonaa tällä hetkellä niinku aamullakin kun luki ne viestit. Tää ei oikeesti oo hauskaa |O
 
Poistuukohan noi etiäiset koskaan vai jääkö nää tuntemukset loppu iäks? Ei oikeesti oo kivaa tuntea kun toinen hommailee vaimonsa kanssa.

Myönnän olevani herkkä ihminen ja varsinkin tällä hetkellä koska tästä on vaan muutama päivä aikaa kun saatiin asiat selvitettyä. Myönsin itselleni jo kesäkuussa ihastuneeni ja nyt oon myöntänyt itselleni sen että rakastuin siihen myös. Liekö se sitten noiden tuntemusten takana. Tarkoituksena nyt kuitenkin on unohtaa koko mies ja jatkaa elämää kohti uusia seikkailuja eikä jäädä miettimään häntä enää. Ikävä ei 3nää ole vaan hän tuntuu olevan enemmänkin haikea muisto, tilanne on ollut avoin muutaman kuukauden ennen kun saatiin nyt asiat selväksi.
 
Tuhmahauva, osaatko sanoa voiko tuo tunne siitä että nähdään siellä kauppakeskuksessa tapahtua oikeasti? Tietäisin vain välttää menemästä ko. kauppakeskukseen, tiedän vaan sen että siitä tulee tappelu jos vaimonsa saa tietää tapahtuneesta. Tuskin kertoi kesäkuussa "terapiaan" lähtiessään kertoneensa oikeesti tulevansa meille.
 
Mulla on kokemusta,mäkin tunsin,että tunnen sen varatun miehen ajatukset paremmin kuin se itse,se satutti,kun valitsi vaimonsa,tapailtiin puoli vuotta salaa ja sitten valitsi vaimonsa kuitenkin,lähettelee yhä mulle meiliä,vaikka sanoi,että ei halua tavata enään ja omistautuu vaimolleen.mulla silti tunne,että palaa takaisin mun luo.

voimia sulle Ammis.
On kovaa olla se,joka rakastuu varattuun mieheen.auttaisiko sua,jos vaihaisit työtä,kun sanoit,että tuo on työkaverisi tuo varattu mies?
sillä tavalla sulla olisi helpompi päästä eroon miehestä.
 

Yhteistyössä