onko muilla tullut raskausoireita hormonikierukasta?

Mulla ei siis muita oireita kuin tää herkkyys, hermostun nollasta sataan sekunnissa, joka pikku asia saa itkua tihrustamaan, tai liikuttumaan. Ym.
En usko et olisin raskaana, kierukka ollut nyt n.1,5kk. Väheneekö oireet ajan kanssa vai paheneeko. Mä haluan tän nyt sopivan, kun kaikki muut ehkäsyt on joko pettäneet tai sit olleet epäsopivia.
 
Ruusunen
Nyt kun ajattelen, niin kyllä kai. Mulla ollu kierukka helmikuun -07 lopusta saakka ja pari kk sitten alko esim tehdä hirveesti miele kahvia (olin ollut monta vuotta jo juomatta)
Sitten...alavatsa turvotusta ja jopa rintojen arkuutta. Epäilin kanssa jo jossainvaiheessa olevani raskaana mutta en kai sentään kun menkatkin sitten tuli. Kierukka muuten ok, kun ei tarvii muistaa mitään, mutta mulla ainakin kierto ihan sekasin edelleen. Saattaa mennä kaks kuukautta, ettei oo vuotoo ollenkaan ja yleensä meneekin. Ärsyttää vaan, kun aina pitää kantaa laukussa mukana siteitä, kun koskaan ei tiedä millon menkat alkaa.
 
Keikas
Oli alussa paljon mielialanvaihteluja, mutta pikkuhiljaa tasoittui. Nyt jäljellä on enää kolmen päivän päänsärky kerran kuussa: epäilen, että kuukautisten aikaan. Sitten mulla oli ihan fyysisiä "raskausoireita": mahassa muljahteli ihan kuin siellä olis ollut lapsi ja rinnat kipeytyi.
 

Yhteistyössä