onko muilla??

rv31 ja kun kävelen esim satametriä nii alkaa ihan kauhea pisteleminen alamasuun ja kipu...että joutuu pysähtymään..ei kotona mutta lenkillä ollessa..ja vaikka kävelen nii hiljaa kun voin..onko muilla samaa???
 
Pistää vähän joka puolelle, lähinnä tuonne nivusiin ja häpyluuhun, mutta myös happi loppuu vaikka kuinka hiljaa menis! :whistle: Nii ja joskus vihlasee oikein terävästi tuonne kohdunsuulle ja emättimeen! :( Sillon joutuu kyllä pysähtymään! Nyt rv 31
 
Mulla oli eilen ihan makaillessakin sellasta alavatsakipua, että jos en olis 30. rv olisin varma että menkat alkaa kohta. Kävely eilen ja tänään raskasta, hengästyttää ja ihan hiljaa pitää liikkua. Kävellessä tuntuu tuolla alapäässä painetta. Aiemmin on jo tullut kivuttomia suppareita kun kävelen reippaammin. Eilen ja tänään ei oo paljoo jaksanut syödäkään, äsken lounaaksi tollasen "roiskeläppäpitsan" vetäsin ja viimeinen neljännes 200 g pitsasta teki tiukkaa :whistle: Huh huh. Ja selkää särkee. Tällastako tää on loppuraskauden? Pitäsköhän kohta kysyä josko voisin jäädä saikulle kun ei meinaa jaksaa istuakaan tässä työpöydän ääressä...
 
juups
Liitoskipujahan nuo mainitsemanne pistelyt ja kipuilut siellä alakerrassa ovat. On kyllä tosi inhottavia ja kestää yleensä koko loppuraskauden. Kaikki niistä ei kärsi, mutta ihan vaarattomia ovat kuitenkin, lantio siellä vaan muuttaa muotoaan. Mulla kans kävellessä aivan hirveet viiltelyt ja kivut, ei kivaa :( Mulle lääkäri neuvo ottamaan ihan buranaa kipuihin, näillä viikoilla kun sitäkin saa jo huoletta syödä :) nyt rv34+1...

Kestetään vielä muutamat viikot, sit saadaan palkinto mikä korvaa kaiken kivun ja säryn :)
 

Yhteistyössä