Onko muita 37 v

  • Viestiketjun aloittaja Vieläkö yritystä
  • Ensimmäinen viesti
Vieläkö yritystä
jotka vielä yrittää ivf:llä saada lasta? Meille on aika varattu elokuussa naistentautien polille. Kunnallisella puolella hoitojen yläikäraja on 39 v, mitenhän mahtaa olla yksityisellä puolella?
 
Salamanteri
Ikää samoin 37-v. Ainaki pakastealkiot lähes kuuden vuoden takaa yritellään, täytyy sitten katsoa, vieläkä yritettäisiin uudestaan hormonihoitoja, jollei näiden kanssa tärppää. Toistaiseksi olen toiveikas näiden neljän kanssa, koska PASsit meillä tähän asti menneet niin hyvin (2 aikaisempaa lasta).

Tsemppiä kaikille muillekin vähän iäkkäämmille!!! Tunnen paljon yli nelikymppisiä mammoja!
 
peuhu
Moi

Mä täytän kesällä 38 ja pas: iin ollaan menossa ens kuussa jos hyvin käy. Tammikuussa tehtiin ivf joka kyllä onnistui mutta sain keskenmenon huhtikuussa. Yksityisellä ei kai ikäräjaa mutta yli nelikymppiset ei saa kelalta korvausta hoidoista eli tule TODELLA kalliiksi.

Pidän kaikille peukuja hoitoihin :flower:
 
pikkuenkeli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 16:46 Vieläkö yritystä kirjoitti:
jotka vielä yrittää ivf:llä saada lasta? Meille on aika varattu elokuussa naistentautien polille. Kunnallisella puolella hoitojen yläikäraja on 39 v, mitenhän mahtaa olla yksityisellä puolella?
Minä sain yhden hoidon kunnallisella puolella ennenkuin ehdin täyttää 38 (meillä naisen piti olla ALLE 38) viime vuoden loppupuolella. Nyt ollaan siirrytty negatiivisten tulosten myötä yksityispuolelle ja vastikään oltiin 4. kerran alkionsiirrossa.

Eli et ole ainut "vanha" vauvaa yrittävä! TSEMPPIÄ!!
 
helena1712
Täällä kans yksi 37v, täytän joulukuussa 38. Tampereella ainakin sanottiin julkisella puolella että ylähoitoraja on 39v.
Meillä ennestään 3,5v poika. Toista yritetty 1,6v.
Eka käynti 1.6. Söin puoli vuotta clomeja ja teroluteja, ei tulosta.
 

Yhteistyössä