Onko muita joiden mielestä kaupan joululaatikot on parempia kuin itse tekemät?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Täällä yksi, joka tykkää kaupan laatikoista enemmän! Ja olen syönyt monen itse tekemiä, mutta kaupan on parhaita. Mutta nämä on asioita, joita ei saa sanoa ääneen..;)
 
Tytteli
Saarioisten porkkanalaatikko on niin hyvää, etten oo ees harkinnu itte tekeväni. Laitan laatikkoon vähän kuohukermaa sekaan ja sitten vuokaan ja siihen päälle vähän korppujauhoja ja voinokareita ja sitten uuniin kuumenemaan, tosi hyvää!
 
..
Saarioisten lanttu ja imelletty perunalaatikko hiaman tuunattuna...loraus kermaa, nokare voita jne.. namnam =) Saarioisten perinteinen maksalaatikko on ainoa maksalaatikko mitä syön, mutta ei kuulu meidän joulupöytään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Olette vaan syöneet huonosti tehtyjä laatikoita, tai sitten teidät on jo pienestä pitäen totutettu huonoon. :saint: ja teidän makunystyrät ei toimi enään kunnolla ;)
Mun äiti oli ravintolapäällikkö ( en kyllä muista millaista edes oli kotona ) ja kuten sanoin olen käynyt keittiöalan koulun ja siellä oli joulun alla kaikki viimeisen päälle, mutta silti tykkään enemmän itse tehdystä.

Antakaapas sitten HYVIÄ ohjeita, saattaisin vaikka kokeilla.
 
meillä ainakin omassa joulupöydässä on saarioisten laatikot. mummolassa saadaan varmaan kotitekoista mutta miksi enää nähdä vaivaa kun ajan voi käyttää perheen kanssa oleiluun ja kyllä se ruoka maistuu aina paremmalta kun ei itse tarvitse tehdä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ämmä:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
maksalaatikon osaavat Saarioisten äidit tehdä paremmin kuin minä :p
Totta tämä, mutta kyllä ne muut laatikot on parempia itsetehtyinä. Ja perunalaatikko ei hyvää kenenkään tekemänä..
tässä ne tärkeimmät oliki, paitsi lanttulaatikkoa en suostu syömään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Olette vaan syöneet huonosti tehtyjä laatikoita, tai sitten teidät on jo pienestä pitäen totutettu huonoon. :saint: ja teidän makunystyrät ei toimi enään kunnolla ;)
Mun äiti oli ravintolapäällikkö ( en kyllä muista millaista edes oli kotona ) ja kuten sanoin olen käynyt keittiöalan koulun ja siellä oli joulun alla kaikki viimeisen päälle, mutta silti tykkään enemmän itse tehdystä.

Antakaapas sitten HYVIÄ ohjeita, saattaisin vaikka kokeilla.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t301151

Käys kattoon Jaanuskan ohjeet :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Olette vaan syöneet huonosti tehtyjä laatikoita, tai sitten teidät on jo pienestä pitäen totutettu huonoon. :saint: ja teidän makunystyrät ei toimi enään kunnolla ;)
Mun äiti oli ravintolapäällikkö ( en kyllä muista millaista edes oli kotona ) ja kuten sanoin olen käynyt keittiöalan koulun ja siellä oli joulun alla kaikki viimeisen päälle, mutta silti tykkään enemmän itse tehdystä.

Antakaapas sitten HYVIÄ ohjeita, saattaisin vaikka kokeilla.
Eiks se pitänyt olla just toistepäin?

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Olette vaan syöneet huonosti tehtyjä laatikoita, tai sitten teidät on jo pienestä pitäen totutettu huonoon. :saint: ja teidän makunystyrät ei toimi enään kunnolla ;)
Mun äiti oli ravintolapäällikkö ( en kyllä muista millaista edes oli kotona ) ja kuten sanoin olen käynyt keittiöalan koulun ja siellä oli joulun alla kaikki viimeisen päälle, mutta silti tykkään enemmän itse tehdystä.

Antakaapas sitten HYVIÄ ohjeita, saattaisin vaikka kokeilla.
Eiks se pitänyt olla just toistepäin?
Juu juu, kirjoitushärö.

Ihan kai nuo Jaanuskan ohjeet on niin perusohjeita mitä muuallakin on.
 

Yhteistyössä