onko muita joilla ei ole seksielämää?

  • Viestiketjun aloittaja Pulassa
  • Ensimmäinen viesti
Pulassa
Onko tosiaan sielunkumppaneita joilla on seksielämä hävinny kokonaan raskauden aikana...?
Aluksi tää ihmetytti miestä, tietty kun normaalisti seksiä harrastettiin noin joka toinen päivä ja nyt on menny liki kaks kuukautta eikä mitään oo oikein tapahtunu...
Tässä rupee oikein itekin ihmettelemään et voiko todella hormonit mennä näin sekasin ettei tee mieli yhtään...inhottavaa kieltäytyä tyyliin joka ilta...kun ei huvita, jaksa, kiinnosta yms.
Sitäpaitsi viimeeks kun yritin olla mukana niin tuntu et toi alapää ei ole mun...se oli ihan arka ja alimitotettu...siis et tuntu jotenkin liian lyhyelle...naurakaa vaan...miä kirjottelen täällä ihan omituisia...mut jotenkin rupesin miettii et ei kait siellä vielä mitään lyhentymisiä tai muuta näillä viikoilla pitäs olla tapahtunu ( 23+5)
Kirjoiteltaa ihmeessä samassa tilanteessa olevat...
Ois ihan huippua jos seksielämä pysys kunnossa...tuntuu et välit miehen kans senkun huononee ja läheisyys siinä samalla...
 
Viuhti
Mulla ei kokemusta ole valitettavasti tuollaisesta, mutta kyllä juttelimme miehen kanssa plussaamisen jälkeen että mitä jos ei pysty/halua seksiä. Toi puhuminen asioista helpottaa kummasti kun ymmärsin että myös häntä pelotti/jännitti seksi raskauden aikana. Kokeilkaa mikä tuntuu hyvälle ja puhukaa toisillenne. Limakalvot voivat raskauden aikana kuivua, mutta tähänkin on olemassa liukastusvoiteet yms. jos halua löytyy.

Ja kun sanoit että alakertasi tuntuu oudolta niin niin se tuntuukin. Ja kun vatsasi tuosta vielä kasvaa niin oudommaksi tuntemukset tulee. :D

 
Viuhti
Mulla ei kokemusta ole valitettavasti tuollaisesta, mutta kyllä juttelimme miehen kanssa plussaamisen jälkeen että mitä jos ei pysty/halua seksiä. Toi puhuminen asioista helpottaa kummasti kun ymmärsin että myös häntä pelotti/jännitti seksi raskauden aikana. Kokeilkaa mikä tuntuu hyvälle ja puhukaa toisillenne. Limakalvot voivat raskauden aikana kuivua, mutta tähänkin on olemassa liukastusvoiteet yms. jos halua löytyy.

Ja kun sanoit että alakertasi tuntuu oudolta niin niin se tuntuukin. Ja kun vatsasi tuosta vielä kasvaa niin oudommaksi tuntemukset tulee. :D

 
soulmate
Mulla hieman samanlaisia kokemuksia. Siis alussa rv 14 asti mieli teki niin itellä kun miehelläkin ehkä normi enempi :) mutta jotenkin sitte yhtäkkiä hoksas, että kaks kuukautta menny ihan tosta vaan ja ei haluja lainkaan.
Me ollaan miehen kans puhuttu ja hän ei oo vongannu juuri lainkaan, sievästi vihjaillu muutaman kerran... Ja kun sitte on petihommiin päästy niin ollut hyvin tyytyväinen pitkän aikaa eli monta viikkoa :LOL:
Meillä vähäseksisyys ei ole kiristänyt välejä lainkaan ja luulen, että mies hieman arasteleekin, että vaaville sattuu jotain vaikka hyvin tietää että ei!
Kyllä se taas siitä lähtee luistamaan ja olen kuullut monelta kaverilta, että seksielämä raskauden jälkeen on vaa parantunut!

toivossa on hyvä elää ;)

vielä semmosta, että alussa näin joka yö seksiunia mutta puolen välin jälkeen ne on vähentyneet.. mites muilla? =)
 
meillä toisin päin
Mulla menossa 24+0 tänään ja seksi on kyllä vähentynyt. itellä olis haluja normaalia paaljon enemmän - tosin ei nyt tässä muutamaan viikkoon ole ollut enää ehkä niin paljon....mut miestä (joka ennen ehkä liiankin innokas)ei kiinnosta.... Aika kova pala ollut mulle...

Nyt kuitenkin näyttää halut meillä vähän "tasaantuvan" - mä en haluu niin paljon, ja hän ehkä haluaa vähän enemmän taas...

Joten melkosta vuoristorataa tässä mennään:). Kuivuus ei meillä oo ollut ongelma, eikä tuo jonkun mainitsema "lyhyyskään". Päin vastoin, tuntuu että paikat on koko ajan liukkaammat..

Saapas nähdä miten tässä nyt lähtee menemään, kun alkaa tuo viimenen kolmannes.
 
Meillä taas näin...

Molemmat haluais kyllä vaikka joka ilta, mutta mulla on niin jumalattoman kipeet paikat alapäässä. Tuntuu että vaikka olis miehen mielestä liukas, mutta kun hommiin pääsee niin saatan kiljua ku sattuu.
Liukuvoiteita erilaisia kokeiltu mutta kaikki alkaa yllättäen kirvellä...

Täytyy kai uskoa että verisuonet ja limakalvot turvoksissa että tavallaan pienempi vehje ku normaalisti :)

Kyllä se vielä tästä paremmaksi muuttuu!
 
Jossakin vaiheessa raskautta tulee aikoja, ettei todellakaan tee mieli kun koko alapää tuntuu ihan vieraalta. Mutta asiasta reilusti puhuminen ja muu läheisyys helpottavat asiaa, ainakin meillä. Ja sitten jonakin iltana taas sujuu... :D
 
Missu
Mulla on himot ollut kokoajan kun hiirellä ja paikat ihan märät. MIestä taas ei niinkään ole kiinnostanut niin paljoa. Nyt loppuraskaudesta tuntuu että vaan harvenee kerrat n. kerta viikko jos sitäkään ja silloinkin tulee niin nopeesti ettei siitä mulle ole mitään iloa. Osittain kans luulen et vierastaa ajatusta kun vauva on nyt siellä pääalaspäin ja kiinnittyneenä ja sanoikin et ei voi kun tuntuu et tökkis vauvaa päähän. Mun mielestä vois kyllä ajatella minunkin haluja, mut mihinkäs sitä tervesorminen nainen miestä kaipaa:)
 
Alkuraskaudessa viime syksynä ei tehnyt pahoinvointien, väsymysten ym. takia ollenkaan mieli, keskikolmanneksella touhut taas lisääntyi ja nyt ollaan varmaan oltu monen monta viikkoa tekemättä yhtään mitään. Näin lopussa kiinnostaa kyllä kaikki muu kuin jokin seksi...!

Miestä kyllä vähän sääliksi käy, mutta onneksi hän ymmärtää, eikä "tyrkytä" =)
Pitkä aika sitten kun viimeksi ollaan mitään KOKEILTU niin tosiaan paikkoihin sattui niin paljon ettei siinä voinut mistään nautinnosta ainakaan puhua :/
Kamalinta tässä on kun minua ei yhtään edes mietitytä tai harmita kun seksielämä on ihan olematonta :ashamed:

Eilen illalla mies sanoikin, että "mieti nyt miten sä repeet siellä sairaalassa kun ei olla tehty mitään pitkään aikaan!" :LOL: minä siihen, että eiköhän sillä vauvalla muutenkin luultavasti ole "pikkuisen" isompi pää kuin sun vehkees... Ja että joka tapauksessa sitä sit repee, jos on revetäkseen.

Lisäys vielä, et viikkoja 37+5<br><br>
 
Meilläkin
kaksi lasta ennestään, eli jo noidenkin vuoksi saa omat sänkypuuhat suunnitella aikas tarkkaan:), nyt kun odotamme kolmatta, niin vähentymään päin vain käy. Unia näen, ja loppuhuipennuksiin heräilen, noloa. Mies ei ole valittanut, enkä minäkään hälle, koska väsyneitä ollaan ja toisiamme tästä huolimatta ihan yhtä paljon rakastetaan. Sitten kun saa, niin hyvä olo kestää KAUAN:)
 
meillä sama juttu. ei te mieli yhtään. ollaan oltu koko raskauden aikana ehkä n. muutaman kerran ja viikkoja jo 33. viimeksi ku oltiin ehkä n. 2vkoa sit niin oli jotenkin kummallista, sattui vähän ja ei oikeen toiminu kun maha jo niin iiisoo. supistuksia tuli sen jälkeen hetken, eli en taija ruveta mihkään enään, ei uskalla ja ei oo kiva kun tulee kipeitä suppareita. mies on meillä kyl ymmärtänyt, ei ole kertaakaan ehdotellut...on ollut oikeen ymmärtäväinen. aluksi ajatukset oli vaan nukkumisessa ja pahoinvoinnissa ja nyt ei vaan pysty enään eikä tee mielikään. onneksi tää ei oo pysyvä tila!
 
tuttu tunne
eipä täälläkään oikein kiinnosta....ny jo 19 viikko menos ja muutaman kerran sitä on vaan tehty.....eilenki sit taas toosi pitkästä aikaa,niin mies oikein kiitti :LOL: lopussa....ei se alapää kyl ihan omalta täs vaihees tunnu ja ei niit halujakaan oo....no mies kyl haluais,vaik jokapäivä :D
 
seuraava pvä
Minulla kyllä haluja riittäisi, samoin miehellä, mutta inhottaa kun seksin jälkeinen päivä on yhtä h*lvettiä. Alapää siis tuntuu kipeältä ja jotenkin raskaalta, ihan kuin se tippuisi! :eek: Ja jaloissa myös samanlainen tunne, tuntuvat raskailta ja turvonneilta. Missäköhän syy? Ei ainakaan asennoista pitäisi johtua!
 
Hyvät naiset, seksi voi olla muuttakin kuin perinteistä yhdyntää. Jos alapää on kipeä, niin voi harrastaa suuseksiä tai hyväillä käsin. Käyttäkää mielikuvitusta ja olkaa ymmärtäväisiä myös miestenne suhteen. Kuulostaa aika hirveältä, jos seksi loppuu tyystin raskauden vuoksi.

Itsellä hommat sujuneet kaikin puolin vielä toistaiseksi ihan kivasti (rv 31) ja onneksi halut olleet miehen kanssa samalla tasolla, joten ei ole tarvinnut kieltäytyä.
 
äitijo
Hyvää harjoitusta vauvaaikaan! Silloin on niin väsynyt ja mielessä ihan muut jutut kun seksi. Ja limakalvot ihan korppuna... Että vielä kuivempia ja seksittomämpiä aikoja on tulossa nauttikaa nyt tuostakin vähästä!
 
täällä 19.vko menossa ja seksitöntä elämää myös.... muutaman kerran on yritetty mut ei oo tuntunu hyvältä kun on paikat niin kuivat ja halutkaan ei oo katossa...miehellä haluja kyllä riittäis. Lisäksi viimeisimmän yrityksen jälkeen oli pari päivää alamaha kipuja ja supistelua joten tuntuu ettei oikein uskallakkaan kokeilla vaikka välillä mieli tekiskin, onneksi mies ymmärtää :) ja eiköhän se seksielämä siitä taas jossain vaiheessa palaa entistä ehompana :D
 
Seksitöntä elämää on kestänyt meidänkin perheessä jo piiitkäään. Minulla kyllä tekisi mieli vaikka joka päivä, mutta mies ei pysty mihinkään, kun ajattelee vain mahassa olevaa vauvaa ja sitä, että se on siellä tosi alhaalla ja pää alaspäin. Synnytyksen jälkeen menee varmaan pitkään, että pystyy kunnolla nauttimaan seksistä, joten tämänhetkinen seksittömyys ärsyttää suunnattomasti. Nyt kun kuitenkin vielä olis halua ja paikat kunnossa. No, kyllä kaikki jossain vaiheessa varmasti palautuu normaaliksi.
 

Yhteistyössä