Onko muita joilla on ihan oikeasti huono muisti?

tähän ei lasketa valikoivaa tai vaihtelevaa muistia vaan siis ihan oikeasti huonoa muistia :)

Mulla on ja on aina ollut.En muista juurikaan kouluajoista mitään,lapsuudestakaan en juuri mitään ja esim.viime vuoden kesälomareissusta en kaikkia yksityiskohtaisia juttuja ym.ym.
 
Vierailija
Eiköhän toi ole ihan normaalia. Itse syön psyykenlääkkeitä ja nämä on oikeasti huonontanu muistia. Tyyliin en muista olenko pari tuntia sitten ottanut lääkkeen vai en.
 
tossuliini
Mä voin myöntää että mulla on huono muisti vaikka sitä yritänkin pitää jotenkuten sellasena että sen kanssa pärjäisi mahdollisimman pitkään. Mulla toi kilpirauhasen vajaatoiminta ja lievä kehitysvamma (tullut synnytyksen aikana) sekä ikä tekee sen ettei kaikkia asioita voi mitenkään muistaa ja jos et jotain asiaa tarvi käsitellä pitkään aikaan niin varmasti unohtuu ajan kanssa niinkuin esim englanninkielen käyttö, ym seikat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Ja sitten kun tapaa niitä jotka oikeasti muistavat ihmeellisenkin tarkasti 15 vuoden takaisia juttuja ja niin melkein tuskahiki nousee pintaan kun ei itse muista mitään :whistle:

Tai niitä jotka tuntee sut ja muistaa kyllä kasvot muttei sitä mistä tonki tuntee ja mikä senki nimi oli.... noloa. Tosin mulla sellanen työ ja menneisyys että ihmisiä kulkee ja menee. Muistan mieleen painuvat
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Ja sitten kun tapaa niitä jotka oikeasti muistavat ihmeellisenkin tarkasti 15 vuoden takaisia juttuja ja niin melkein tuskahiki nousee pintaan kun ei itse muista mitään :whistle:

Tai niitä jotka tuntee sut ja muistaa kyllä kasvot muttei sitä mistä tonki tuntee ja mikä senki nimi oli.... noloa. Tosin mulla sellanen työ ja menneisyys että ihmisiä kulkee ja menee. Muistan mieleen painuvat
No juu toi on kanssa kinkkinen tilanne.Välillä joku juttu mitä toinen puhuu ,tuntuu hämärästi tutulta muttei silti tunnu että olis itse ollut siinä mukana,hassua.

 
Viblsp
Joo.

Luin tän ketjun ja unohdin vastata ja piti aukaista uudelleen. Olin tosin epävarma, olinko jo vastannu. Mie oon ollu lahopää vuosia. Pahentunu vaan lasten synnyttyä.
 

Yhteistyössä