Onko muita joilla pieni lapsi ja vauvakuume painaa päälle...

  • Viestiketjun aloittaja pau84 harmailee
  • Ensimmäinen viesti
!!HEIPPA PITKÄSTÄ AIKAA KAIKILLE!!
Meillä on ollu kone huollossa, joten en oo päässy tänne kirjotteleen, mutta nyt siis täälä :D

Ihanaa kun meitä on täälä jo näinkin monta, ja jännät paikatkin on monella :heart:

Pinon nimeä vois kyllä vaihtaa, mä vaan sillon heitin tämmösen kysymyksen.. mikähän olis hyvä nimi*? Ehdotuksia?

Meikämamma saa siiten maaliskuussa heittää pillereillä vesilintua :D sitten alkais toisen rakkauspakkauksen yritys :heart: :heart: meneeköhän yhtä kauan ku esikoistakin yrittäes.. *miettii* sillon meni jotain 8kk.. no lyhyt aikahan sekin on, mut oon vähän malttamaton.. :ashamed: nytkin tuntuu että maaliskuuhun on ikuisuus, vaikka ei ees oo.. :whistle:

Jahas, kullannuppu heräs yöunilta, täytyy mennä aamupesuille!
-pau ja rinsessa jo pian 7kk-
 
mulle ei väliä mikä meidän nimi on tai missä kirjoitetaan kunhan saan keskustella ja olla mukana :D

silloin kun kuumeilin ekaa niin kirjoittelin johonkin ryhmään, hmm, mikä meidän nimi nyt taas oli, niin tuntui tosi ihanalta saada tukea ja samalla iloita muitten puolesta, kerta kaikkiaan jutella vaan!
 
Wimmagimma
Kivaa...väkijoukko vaan kasvaa täällä :)
ekassa raskaudessa en "kuulunut mihinkään ketjuun", ni nyt on tosiaan kiva saada vertaistukea muilta :)

pau84: hyvä että saitte koneen kuntoon! täällä onkin aapeeta kaivattu ;)
hei pitää miettiä sitä uuden ketjun nimeä...tai oikeastaan ihan sama kai se on.hyvähän tuokin on :).
1,5 viikon päästä on joulu,sitten uusvuos,ystävänpäivä ja maaliskuu!! :D eli ei mee kauaa kun tekin saatte ryhtyä tositoimiin ;) .siihen asti harjottelette ahkeraan :xmas:

onks se nyt sitten niin,että imetys pitäis/kannattais lopettaa jos ja kun raskautuu... mä meinaan imetän tyttöä pari kertaa päivässä,eikä mulla oo kauheeta hinkua lopettaa sitä kokonaan vielä.mut jos se kerran on kropalle liian kova homma??

tälleen jälkeenpäin ku miettii,ni en muista niitä ekan raskauden vaivoja,mut sit ku luin poika0606:n tekstin,ni samat vaivat mulla oli... muistan ku se alkuraskauden väsymys oli ihan tajuton! olin vielä koulussa ja ruotsin kuunteluissa nukahdin aina :ashamed: .ei kertakaikkiaan pysyny silmät auki.ja samoin se etova olo mikä oli alussa...onneks ne ei kuitenkaan kestäny kauaa...kai. loppujen lopuks olin aika hyvässä kunnossa ku esim mun kaveri oli TOSI pahoinvoiva koko raskauden ajan...
jos on rankkaa,ni pitää vaan miettiä sitä päivää kun se pikkukakkonen tuhisee sylissä :heart:

 
emilyn miten sen testin kävi? tai siis mitä se näytti :p :D

mindi me ollaan kuumeiltu kyllä jossain samassa pinossa aiemminkin.. mä en vaan muista kanskaa et missä \|O

TERVETULOA MUKAAN UUDET KUUMEILIJAT

Mulla oli oireita esikosta aina, vaikken ollu ees plussannukkaa :ashamed: malttaiskohan sitä olla yhtään maltillisempi pikkukakkosen kohdalla.. ettei joka oiretta kehittelisi mielessään raskausoireeksi.. minut tuntien, ei varmaan :whistle: :ashamed:

ja mitenkähän sitten pystyis olla testaamatta enneku sen aika oikeesti on.. *ainakin 10turhaa testiä ostanut* :ashamed: esikosta plussa pamahti pari päivää ennen ennenkä menkat ees myöhässä, ja tosi säännölliset menkat pillereiden ansioista olikin..

Ai että tää kuumeilu ja toisten testien jännäily onkin ihanaa.. :D vieläkun pääsis itte laskemaan päiviä, ja bongailemaan ovislimoja... :LOL: mutta sitä odotellessa harjoitellaan ahkerasti miten niitä vauvoja tehtiinkään ;) :saint: :xmas:

Miten ois pieni esittely meistä pinoon kuuluvista??

Eli mein perheeseen kuuluu minä 22vee, mies pian 23vee, sekä rakas pieni prinsessa Alessa joka syntyi siis 19.5.06 js täyttää ensvkolla jo 7kk :eek: etelä-pohjanmaalla asustellaan omaa rivarikolmiota ja haaveillaan isommasta kodista. Maaliskuussa pitäis mennä töihin, lähihoitaja oon siis ammatiltani ja toivotaan että pian töiden alottamisen jälkeen saiskin taas jäähä mammalomalle :heart:

nyt ei muuta tällä erää, palaillaan :wave:
-pau ja neitokainen-<br><br>
 
Wimmagimma, tuossa jotain raskaudesta ja imetyksestä http://www.imetystukilista.net/faq/raskaus.php

niin ja meidän esittely. itse 25v, ukko 29v. esikoinen syntyi 14.2.06(ukon helppo muistaa kun tyttö syntyi ystävänpäivänä, mä itse ole aprillina syntynyt). yhdessä ollaan oltu 4,5v. asutaan Tampereella.
mies töissä, sekä ilta- että aamuvuoroissa, itse nyt hoitovapaalla. paljon kerhoillaan ja nähdään muita mammoja/lapsia, sekä mun siskolla on Mineaa 2 viikkoa vanhempi tyttö. neidit tykkää kovasti leikkiä keskenään.

mutta tää tällä kertaa, tarttee lähteä ruokkimaan Minea että ehditään iltapäiväksi äiti-lapsi-pikkujouluihin :wave: :xmas:
 
mindi meillä pikkukakkosen yritys alkaa siis maaliskuussa.. sillon heitän pillerit mäkeen.. nyt vaan jo kasvatan vauvakuumetta huikeisiin mittoihin täälä.. :D

ooo onnea plussasta!! :heart: :heart: nyt vasta luin :ashamed:

mut eipä muuta taasen :wave:
 
Onpas täällä taas oltu ahkeria, oikein mukavaa lukea pitkää pinoa ja uusia kuumeilijoitakin oli taas tullut, mahtavaa :heart:

Emilynillä on jännät paikat, taitaa pitkästä aikaa tulla plussa tähän pinoon, testitulosta odotellessa ;)

Oviksen tikuttelusta oli myös juttua, en ole itse kokeillut enkä halua toistaiseksi moiseen ryhtyäkkään. Mä luulen et meillä toimii paremmin tää tjottailu :D

Myös peloista ja jaksamisesta oli kirjoiteltu ja samoja ajatuksi pyörii täälläkin...Enemmän ehkä pelkään omien ja miehen vanhempien reaktioita mikäli kolmas lapsi jossain vaiheessa alulle saadaan. Nyt olenkin ajatellut paria ihmistä lukuunottamatta pimittää tietoa mahdollisimman pitkään. :\|

Yritän olla kehittämättä oireita mutta kun menkkoja ei edelleenkää oo masutuntemuksista huolimatta tullut niin kaikkea miettii :ashamed: Ankara väsymys on pari päivää jo kiusannut ja nännit arat...Tissit on kestäny imetyksen molemmilla kerroilla hyvin eikä tämä sellaisesta johtuvaa ole vaan poika kun alkaa imeä niin aristaa vietävästi. Mä en ole ajatellut lopettaa imetystä vaikka raskautuisinki. Taidanpa maanataina testailla, vaikka nega sieltä kuitenkin taitaa tulla mut onpahan sit kokeiltu :kieh:

Ja sitä esittelyn tynkää...Etelä-Pohjanmaalla asustellaan (kuten Paukin =) ), mä 26-v, mies 28-v ja ihanat pojat 4-v ja 6,5 kk. Äippälomalla ja ajattelin olla kotona ehkä siihen saakka kun tämän hetkinen juniori täyttää kolme. Sit mietitään töihin paluuta uusiksi ja mikäli tässä uutta vauvaa pukkais niin sit edetään tilanteen mukaan :)

Nyt täytyy mennä lattamaan junnu päikkäreille. Palaan myöhemmin kurkkimaan Emilynin kuulumisia :D
 
En ole vielä ees päässy sitä testiä ostamaan kun mennään kaupoille kunhan mies tulee töistä.. eikä kuitenkaan tuu plussaa, en usko :( Viimekskään en uskonu niin olin aika äimänä kun tulikin :D

Itse mietin myös sitä imettämistä ja raskautta, mutta sitten luin mm. imetystukilistaa ja siitähän äitipeikko jo linkin laittoikin.

Nyt KUN teen sen negatestin ;) ..niin taidan yrittää pikkasen vähentää tätä kuumeilua ettei kuvitteelliset oireet vaivaisi näin paljon :whistle:
 
Eipä tullut plussaa, taitaa tuo imetys hyvin ehkäistä :wave:

Oli vielä joku sellanen testi missä väitti näyttävän tuloksen jopa 10 päivää hedelmöittymisestä (tosin sen huomasin vasta ostettuani, en muista enää nimeäkään, joku a:lla alkava oli testin nimi)

Nooh, onhan tässä pupuloitu että vois plussat näkyä myöhemminkin mutta kattellaan :)

Onhan tässä yhdessä vauvassakin jo ihanuutta, ei sillä, mutta kun nyt olisi niin ihanaa viettää se raskausaika ihan vaan kotona ollen tytön kanssa.. jeh :)
 
äitsy80 harmaana
Mä kun olin jo varma et plussaa tulee Emilyn, harmi et negan sait :hug: Vaikka niinkuin mainitsit et ehtiihän sitä plussa tulla myöhemminkin ja sulla on ainakin sopivan leppoisa asenne =)

Ja täällä ei uutta...Greyn anatomia kutsuu :D
 
Wimmagimma
no voi hitsinvimpulat EMILYN ku nega tuli.. :( eikun vikkelään takas vällyjen väliin,ni eiköhän se plussa näy seuraavassa testissä ;)

mulla on synnytyksen jälkeen ollu kolmet menkat aina kuun alussa eli aika säännölliset,jos nyt näin pian voi noin sanoa. no joka tapaukses perjantaina ois SE päivä.MUTTA:lauantaina täytän 20 ja kaveri haluu mennä mun kanssa syömään sen kunniaks PERJANTAINA.ei siinä muuten mitään,mut eipähän jää kovin aikaa "pupuiluun"... :/
no,onneks perjantaita edeltää torstai ja lauantaikin tulee nopiasti perjantain jälkeen... :whistle:
 
Mukavaa kun väkeä pinossa riittää!!!

TErvetuloa uusille!

Niin ja esittelyä. Eli minä ja mies 25, yhdessä reilu 8 vuotta josta naimisissa reilu vuosi (8/05) ja esikoinen syntyi siis 8/06. Itse olen sairanhoitaja ja mies melkein valmis tradenomi, joskin työskentelee atrialla. Ja mistäpä muualta kuin Ep:ltä niin kuin Pau ja Äitsy. Saakos äitsy udella mistäpäin ep:tä? Paun nyt tiedänkin kun ihan samoilla nurkilla aikaisemmin asuttiin. :kieh:

Emilyn: :hug: Voi noita negoja. Eiköhän ne sitten jossain vaiheessa muutu meidänkin pinossa plussaksi. :wave: :D

Apua kello on nuon paljon ja mun pitää vielä naapureita kiusata menemällä suihkuun. :wave:
 
ja menkkoja ei näy vieläkään, nyt menossa ja kp 51/38, muistaakseni. aamulla testailen vaikka vahvasti epäilen että nega sieltä taas pamahtaa. yhtään en tiiä miten hormonit voi heitellä vielä kun synnytyksestä on tänään tasan 10kk, mutta aattelin että odottelen tuonne jouluun/uuteen vuoteen ja soittelen sitten äitiysneuvolaan jollei MITÄÄN tapahdu.
 
äitsy80 harmailee
Lellu, saahan sitä udella...Asustellaan 30 km s-joelta etelään. Eli läheltä liippaa =)

Tulehan äitipeikko kertomaan sitten mitä testi huomenna näyttää, toivottavasti vihdoinkin plussaa ;)

Täällä ei uutta, kaikkia itse kehiteltyjä oireita kyllä löytyy, kerron niistä sitten jos niin hullusti käy et seuraavan kerran kun testaan saisin plussaa :kieh: Valkkista ei tosin voi itse kehitellä.

Nyt unten maille ja huomiseen!
 
Äitsy: No et ole kaukana. :D Paisti, että mä en tiedä mikäs noista lähikunnista nyt on etelässä :kieh:. No aavistus on :D . Mies taitaa olla tuosta 30km päästä pohjoisesta, jos nyt yhtään osaan suunnistaa . :p

Täällä ollut jotenkin ihan hirveän levoton ilta. Mies oli melkein koko illan ostoksilla ja mä olen yrittänyt laittaa nuo joulukortiti lähetyskuntoon. Vieläkin pari osoitetta hävöksissä. No huomenna vielä ehtii. Meillä jää kaikki aina viime tippaan.

Äitipeikolle tsemppiä testaukseen!!!!

Lellu
 
äitsy80 pikana
Äitipeikolle pahoittelut negasta, mutta niin kauan kun tätiä ei näy on kai toivoakin :hug: Testaile muutaman päivän päästä uudelleen jos ei menkkoja vieläkään kuulu.

Tänne ei uutta, ei testailuja vaikka masutuntemuksia edelleen, omituisia vihlaisuja jossain kohdun seutuvilla. Mieleen hiipii ajatuksia endosta tms. joka voisi aiheuttaa moista...Eli nyt lupaan itselleni et joulun jälkeen varaan ajan gynelle, jos ei tilanne muutu. Alunperinhän meinasin jo tän viikon lopulla mut ei taho lääkäriin :ashamed:

Voi kun tuntuu että aika kuluu hitaasti eikä mitään tapahdu. Meilläkään kun tuota ehkäisyä ei ole siis synnytyksen jälkeen käytetty lainkaan :(
Voi sitä riemukasta päivää, jos sellainen vielä suodaan, kun positiivisen tuloksen testiin saa... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 18:26 äitsy80 pikana kirjoitti:
Äitipeikolle pahoittelut negasta, mutta niin kauan kun tätiä ei näy on kai toivoakin :hug: Testaile muutaman päivän päästä uudelleen jos ei menkkoja vieläkään kuulu.
kiits =) joo,eipä tässä kauheata paniikkia ole asian suhteen. tietty takaraivossa tykyttää pienenpieni toivonkipinä että jospa sittenkin ois tärpännyt mutta järki toppuuttelee (se vähäinen mitä on...). mä olen kyllä niin kärsimätön että oksat pois. mies aina sanookin että mulle on turha sanoa vastaan ja jos jotakin haluan niin sen hankin/teen vaikka läpi harmaan kiven. tosin vauvansaamiseen ei itse niin voi vaikuttaa, kuin joihinkin muihin asioihin :whistle:

niin ja väsyttää ihan sairaasti \|O
 
Wimmagimma
Heip vaan mun puolesta... hohhoijaa,tänään on vietetty mun kakskymppisiä ja nyt oon ihan poikki. voiskohan olla mahollista,et meillä ois tärpänny ja nyt sitten olisin raskaana. olo on vahvasti semmonen. eilen alko etova olo ja tänään se vaan jatkuu ja jatkuu..lievää päänsärkyä on myös ja muutenkin tosi turvonnut olo! :x vitsi ku ei muista miten pian oireet alko ekassa raskaudessa...
en oo tehny testiä koska oikeestaan voisko tää olla ees mahdollista ku menkat loppu 6.päivä tätä kuuta...eli ovis ois ollu niinku eilen.. en tiiä,pitää kai käydä huomenna tai maanantaina ostaa testi.mut ärsyttää ku ei tee mieli syödä mitään vaik nälkä ois kova... :x

ai nii ja en oo vissiin vielä tehny esittelyä meidän poppoosta... eli mä oon siis 20,mies 22 ja Neela kohta 9kk. yhessä ollaan oltu n.kaks vuotta,kihloissa vuos ja yhessä asuttu puoltoista vuotta. (jeps...nopeaa on ollut toiminta :) )
asutaan uudellamaalla omassa kolmiossa. mies on lähetyskoordinaattori ja mä oon vasta yo.amk:ssa ois paikka,mut todennäkösesti joudun luopumaan siitä kun eivät anna lykätä kahta vuotta peräkkäin :/ .
hääpäivä on sovittu vietettävän 5.1.08 :heart:
 

Yhteistyössä