Onko muita joilta on jo "uudenvuoden" vieraat jo lähtenyt ja raketitkin ammuttu?

  • Viestiketjun aloittaja tässäkö tämä
  • Ensimmäinen viesti
tässäkö tämä
Meillä näin on jo. Yleensä ei näin ajoissa. Kunhan saa lapset sisälle, katsotaan perheen kanssa telkkaria kun saunottukin jo on. Oisko vähän tylsäää..

No jospa saisi lapset ajoissa nukkumaan niin vois keskittyä miehen kanssa kaksinoloon tai lähteä vielä lastenkin kans katsomaan kaupungin ilontulitukset. :)
 
Meillä lapset nukkuneet jo jonkin aikaa. Ja mies katselee vissiin jääkiekko. Sipsipussi ja ihana uusi, tulinen taffelin dippi tuhottiin mentalista katsoessa. Just puhuttiin että eipä uudet vuodet ja juhannukset enää tässä iässä kiinnosta juurikaan. Päivä siinä kuin muutkin, ollaankohan me jo ihan kalkkiksia :LOL:
 
Maija
Meillä katsellaan lasten kanssa piirrettyjä, mies on yön töissä :)
Kohta jos laittelis iltapalaa ja sitten nuo nukkumaan..

Vieraita ei tällä kertaa ollutkaan, eli ihan perheen kesken paukuteltii paukut alkuillasta ja nautittiin ruuasta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Meillä lapset nukkuneet jo jonkin aikaa. Ja mies katselee vissiin jääkiekko. Sipsipussi ja ihana uusi, tulinen taffelin dippi tuhottiin mentalista katsoessa. Just puhuttiin että eipä uudet vuodet ja juhannukset enää tässä iässä kiinnosta juurikaan. Päivä siinä kuin muutkin, ollaankohan me jo ihan kalkkiksia :LOL:
Sepä se, mut jotenkin olis kiva että olis jotain erikoista..:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Meillä lapset nukkuneet jo jonkin aikaa. Ja mies katselee vissiin jääkiekko. Sipsipussi ja ihana uusi, tulinen taffelin dippi tuhottiin mentalista katsoessa. Just puhuttiin että eipä uudet vuodet ja juhannukset enää tässä iässä kiinnosta juurikaan. Päivä siinä kuin muutkin, ollaankohan me jo ihan kalkkiksia :LOL:
Sepä se, mut jotenkin olis kiva että olis jotain erikoista..:)
Tee vaikka suklaanaamio :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Meillä lapset nukkuneet jo jonkin aikaa. Ja mies katselee vissiin jääkiekko. Sipsipussi ja ihana uusi, tulinen taffelin dippi tuhottiin mentalista katsoessa. Just puhuttiin että eipä uudet vuodet ja juhannukset enää tässä iässä kiinnosta juurikaan. Päivä siinä kuin muutkin, ollaankohan me jo ihan kalkkiksia :LOL:
Minkä ikäisiä kalkkiksia siellä?
 
Tanja
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Meillä lapset nukkuneet jo jonkin aikaa. Ja mies katselee vissiin jääkiekko. Sipsipussi ja ihana uusi, tulinen taffelin dippi tuhottiin mentalista katsoessa. Just puhuttiin että eipä uudet vuodet ja juhannukset enää tässä iässä kiinnosta juurikaan. Päivä siinä kuin muutkin, ollaankohan me jo ihan kalkkiksia :LOL:
Tää olis voinu olla mun kirjoittama :D lähes sanasta sanaan...sillä erotuksella, että sipsipussi just korkattu ja makustellaan sitä uutta chili dippiä - hyvää!

Raketit tuli paukuteltua hyvissä ajoin, että vanhimmat lapset ehtivät edes jotain nähdä. Muutoin loppuvuosi menee ihan hissuksiin miehen kanssa :). Katsotaan kumpi väsähtää ekana, sehän se meidän dinojen hupina tätä nykyä on :D.
 
mantelisuklaa
Meillä oli uusi vuosi "ohi" jo varttia yli kuusi... Vanhempani kävivät nopsaan vaan raketit katsomassa ja tyttöä tervehtimässä. Sitten saunottiin, katottiin vähän matkaa pirrettyä ja lapsi nukkuun... Itsekin menen just sänkyyn KOITTAMAAN unta, kun pitäs aamulla mennä töihin... :/
 
juhlat juhlittu
mies työväsymyksestä sammui sohvalle 20.30. Pyysin häntä 21.00 menemään sänkyyn nukkumaa-juhlimaan uutta vuotta:) . Ruhtinaalliset eiliset lihakeittojämät syötiin alkupaloiksi kl 19. Pihvit ja kala odottaa jääkappissa. Lapset isänsä luona juhlimassa uutta vuotta ja itse tutkistelen kuuta ja kaksplussaa joutilaana... Hyvää uutta vuotta ei romanttisesta etelestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Meillä lapset nukkuneet jo jonkin aikaa. Ja mies katselee vissiin jääkiekko. Sipsipussi ja ihana uusi, tulinen taffelin dippi tuhottiin mentalista katsoessa. Just puhuttiin että eipä uudet vuodet ja juhannukset enää tässä iässä kiinnosta juurikaan. Päivä siinä kuin muutkin, ollaankohan me jo ihan kalkkiksia :LOL:
Minkä ikäisiä kalkkiksia siellä?
vm ´77 äiti ja ´76 iskä :D
 
:wave: Mä olin tosin lasten kanssa kyläilemässä, nyt varmaan reilu puol tuntia olleet untenmailla. Mun hurjat suunnitelmat on: suihkuun, teetä ja uusin Wallander. Ja joo: kyllä mulla on miestäkin ikävä :( Vaikka en enteisiin usko, niin jotenkin tuntuu hyvin kuvaavalta alottaa tää tuleva vuosi yksinään lasten kanssa...
 

Yhteistyössä