Onko muita, jotka ei just tykänny lapsista ennen omien tuloa

Tykkäsin kyllä lapsista mut en osannut olla niitten kans ku ei ollut kokemusta lasten kans olemisesta pienestä asti. Sisarukseni ovat vanhempia kuin minä ja kavereillakaan ei ollut pikkuisia kotona joten sen takia aristelin lapsia kunnes omani sain. Nyt jo tajuaakin lasten päälle jotain:)
 
ilveskissanminttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 16:18 Ava kirjoitti:
Miksi sitten hankkia niitä? :/
Eli jos et itse tykkää kaikista miehistä, niin miksi sitten alat seurustella yhdenkään kanssa :whistle:

Mä en ole koskaan pitännyt yleisesti ottaen lapsista, mutta omiani rakastan.
Mutta en tosin pidä suurimmasta osaa aikuistakaan.
Ihmiset on yksilöitä, ei kaikista voi pitää. Ja joitakin vaan lasten tapa käyttäytyä yleisesti ottaen ei niin kamalasti kiehdo.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 16:18 Ava kirjoitti:
Miksi sitten hankkia niitä? :/
ööö siksi kun mies niitä halusi, eikä se vielä ole oppinut raskautumaan eikä synnyttämään :D

Kyllähän omista lapsista tykkää, muttei tarvii tykätä kaikkien muiden. :saint:
 
Mun ei IKINÄ pitänyt hankkia lapsia, koiria vaan, kun olen aivan koirahullu. Mieheni kanssa kaksi koiraa hankittiinkin kun sitten miehelle iski vauvakuume ja sai sitten mutkin ylipuhuttua ja lapsi hankittiin. Nyt esikoisen syntymästä on kolme vuotta, kun mulle iski vauvakuume ja nyt sitten pikkukakkosta odotellaan syksyllä syntyväksi. :D

Nykyään tykkään lapsista, ja välillä mulla on jopa toisten lapsia hoidossa.... Olen täysin yllättynyt siitä, kuinka kivoja lapset ovat, vaikka en olekaan se äiti, joka kauheasti leikkii lasten kanssa, satuja kyllä lueskelen ja pelejä pelaan.

Niin sitä ihminen muuttuu.... :LOL:
 

Yhteistyössä