Onko muita jotka eivät imetä ollenkaan?

sanokaa mitä sanotte
Olkaa mitä mieltä tahansa, mutta minusta on todella typerää ettei ihminen halua tarjota lapsellensa parasta mahdollista ravintoa :headwall: ta edes yrittää.
Tietty on sellasiakin joilta puuttu rinnat yms, mutta he ovatkin asia erikseen.
Kuuleehan sitä kaiken maailman lässytystä rinta tulehduksista ja kun ei maito nouse. Oikealla opastuksella ja ruokavaliolla se kyllä sujuu melkein kaikilta. Tosiasiassa se se että maitoa ei tule johtuu ihmisestä itsestään koska melko pieni prosentti määrä naisista on sellaisia joilla on rinnoissa tieteellistä todistettua vikaa.

RINTAMAITO KUNNIAAN :attn: :attn:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:25 willasukka kirjoitti:
En jaksa tässä syitä luetella, mutta lyhyesti: ei vain ole minun juttuni. Tärkeintä, että itse tietää faktat ja on sinut asian kanssa. Esikoista osittais imetin 2-3 viikkoa. Onneksi ihanan tuen olen saanut tälle päätökselle lähipiiristä ja neuvolasta. :)
Eipä oo monen juttu kakkavaipan vaihtokaan, mutta kun lapsen saa, on ihan luonnollista tehdä jotain lapsen hyväks :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:27 kahdenäiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:25 willasukka kirjoitti:
En jaksa tässä syitä luetella, mutta lyhyesti: ei vain ole minun juttuni. Tärkeintä, että itse tietää faktat ja on sinut asian kanssa. Esikoista osittais imetin 2-3 viikkoa. Onneksi ihanan tuen olen saanut tälle päätökselle lähipiiristä ja neuvolasta. :)
Eipä oo monen juttu kakkavaipan vaihtokaan, mutta kun lapsen saa, on ihan luonnollista tehdä jotain lapsen hyväks :whistle:
peesi. On ärsyttävää miten itsekeskeisiä nykyään ollaan, mutta varsinkin nuorillahan on se vimma että tissit menee pilalle ja kuvitellaan että ne on jotkut hemmetin miehen seksilelut :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:25 willasukka kirjoitti:
En jaksa tässä syitä luetella, mutta lyhyesti: ei vain ole minun juttuni. Tärkeintä, että itse tietää faktat ja on sinut asian kanssa. Esikoista osittais imetin 2-3 viikkoa. Onneksi ihanan tuen olen saanut tälle päätökselle lähipiiristä ja neuvolasta. :)
Kuules. Mä nostan sulle hattua. Tämä imetyshysteria on pikkasen omituista jo. Ei se vauva siitä imetyksestä nauti, jos se on äidille kamalaa. Mä itse en tykkää imettää yhtään. Pidä puolesi ja hienoa, että lähipiiri ja etenki neuvola sen hyväksyy. =)
 
juu juu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:30 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:25 willasukka kirjoitti:
En jaksa tässä syitä luetella, mutta lyhyesti: ei vain ole minun juttuni. Tärkeintä, että itse tietää faktat ja on sinut asian kanssa. Esikoista osittais imetin 2-3 viikkoa. Onneksi ihanan tuen olen saanut tälle päätökselle lähipiiristä ja neuvolasta. :)
Kuules. Mä nostan sulle hattua. Tämä imetyshysteria on pikkasen omituista jo. Ei se vauva siitä imetyksestä nauti, jos se on äidille kamalaa. Mä itse en tykkää imettää yhtään. Pidä puolesi ja hienoa, että lähipiiri ja etenki neuvola sen hyväksyy. =)
Mutta kertokaa että miksi sitten pitää väkisin se vauva hommata jos normaalit vauva rutiinit ei miellytä?? Eikö kuitenkin kannattais vaikka pumpata edes kuukausi että vauva saisi edes jotain tärkeitä vasta aineita??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:32 vieras kirjoitti:
Minä taas luulen että rintamaito on suoranaista myrkkyä. Silloin ennen kun lapsia ei niinkään imetetty, oli vähemmän allergioita ym.
Itsekään en aio imettää vaan juotan puhdasta korviketta.
mene hoitoon :headwall: :headwall:
 
Siis ei Juma#¤/)==!! ImetysHYSTERIAA, jos pitäis lasta imettää. Miettipä sinä, joka siitä mainitsit, niin hiukka tarkemmin. Kyllä kuohahti...
Mun mielestä se on kyllä tossa vaiheessa sitten enemminin tuttipullo hysteriaa jos ei vaan halua imettää. :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:32 juu juu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:30 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:25 willasukka kirjoitti:
En jaksa tässä syitä luetella, mutta lyhyesti: ei vain ole minun juttuni. Tärkeintä, että itse tietää faktat ja on sinut asian kanssa. Esikoista osittais imetin 2-3 viikkoa. Onneksi ihanan tuen olen saanut tälle päätökselle lähipiiristä ja neuvolasta. :)
Kuules. Mä nostan sulle hattua. Tämä imetyshysteria on pikkasen omituista jo. Ei se vauva siitä imetyksestä nauti, jos se on äidille kamalaa. Mä itse en tykkää imettää yhtään. Pidä puolesi ja hienoa, että lähipiiri ja etenki neuvola sen hyväksyy. =)
Mutta kertokaa että miksi sitten pitää väkisin se vauva hommata jos normaalit vauva rutiinit ei miellytä?? Eikö kuitenkin kannattais vaikka pumpata edes kuukausi että vauva saisi edes jotain tärkeitä vasta aineita??
Toisen rutiini on toisen kauhistus. Näin se vaan on. Vois vaikka kysyä, että miksi hommaatte lapsia, jos ette sitten viitsi vaikkapa liikuttaa niitä tms.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:35 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:32 juu juu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:30 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:25 willasukka kirjoitti:
En jaksa tässä syitä luetella, mutta lyhyesti: ei vain ole minun juttuni. Tärkeintä, että itse tietää faktat ja on sinut asian kanssa. Esikoista osittais imetin 2-3 viikkoa. Onneksi ihanan tuen olen saanut tälle päätökselle lähipiiristä ja neuvolasta. :)
Kuules. Mä nostan sulle hattua. Tämä imetyshysteria on pikkasen omituista jo. Ei se vauva siitä imetyksestä nauti, jos se on äidille kamalaa. Mä itse en tykkää imettää yhtään. Pidä puolesi ja hienoa, että lähipiiri ja etenki neuvola sen hyväksyy. =)
Mutta kertokaa että miksi sitten pitää väkisin se vauva hommata jos normaalit vauva rutiinit ei miellytä?? Eikö kuitenkin kannattais vaikka pumpata edes kuukausi että vauva saisi edes jotain tärkeitä vasta aineita??
Toisen rutiini on toisen kauhistus. Näin se vaan on. Vois vaikka kysyä, että miksi hommaatte lapsia, jos ette sitten viitsi vaikkapa liikuttaa niitä tms.

No kato toiset vaan haluaa yrittää olla paras äiti lapselleen Huom!! YRITTÄÄ. Eli yrittää antaa, rakkautta, imettää, leikkiä, ulkoilla ja olla se tärkein ihminen. Ymmärrän että kaikki ei onnistu, mutta mitä yrittämisestä menettää?? Itsekkään en ehkä ole täydellinen mutta olenpahan ainakin yrittänyt :)
 
minä imetin vaan 1kk 2vk..sattu sairaasti koko ajan,ja muutenkin tuntu vastenmieliseltä koko touhu,vaikka aina olin ajatellut,että imetän ainakin sen 4kk..sitpä rupes kuukauden jälkeen rinnoista maito ehtyy yllättäen,kunnes loppu kokonaan..eikä todellakaan ollu ruokavaliosta kiinni..!!niin että korviketta meilläkin syödään nykysin..
 
halloota
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:32 vieras kirjoitti:
Minä taas luulen että rintamaito on suoranaista myrkkyä. Silloin ennen kun lapsia ei niinkään imetetty, oli vähemmän allergioita ym.
Itsekään en aio imettää vaan juotan puhdasta korviketta.
sillon ennen oli puhdasta lehmänmaitoa, joilloin jokainen oli terveempi. nykynen maito on niin käsiteltyä että SE AIHEUTTAA allergiaa jos joku. näin luulen ja eikös näistä ole tutkimuskin.

ennen imetettiin jopa tosi pitkään, mummo imetti setää 4-vuotiaaksi :D tämä imettämätön sukupolvi välissä on niitä, jotka on nyt about 40-60 vuotiaita...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:39 vieras kirjoitti:
minä imetin vaan 1kk 2vk..sattu sairaasti koko ajan,ja muutenkin tuntu vastenmieliseltä koko touhu,vaikka aina olin ajatellut,että imetän ainakin sen 4kk..sitpä rupes kuukauden jälkeen rinnoista maito ehtyy yllättäen,kunnes loppu kokonaan..eikä todellakaan ollu ruokavaliosta kiinni..!!niin että korviketta meilläkin syödään nykysin..
No mutta hei, sinä sentäs yritit :flower:
 
ai että jos ei imetä,niin ei sais tehdä (tai siis saada niinku täällä saa vaan sanoa) ollenkaan?? :eek:
että niinku pakkosterilointi vaan jos ei halua imettää,aivan juu... :whistle:

uskon kyllä että ap:n lapsi/lapset on ihan onnellisia ja hyvinvoivia vaikka ei tissiä syökään ;)
 
JONSERED Karhunkantaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:35 willasukka kirjoitti:
. Mulle vain pulloruokinta on paljon luonnollisempaa.
Hauska kanta... ettet vain olisi Willasekoitesukka? :D

Ei minulla tähän ketjuun oikeasti ollut mitään lisättävää... kunhan oli pakko sekaantua.
 
mulle
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:32 juu juu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:30 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:25 willasukka kirjoitti:
En jaksa tässä syitä luetella, mutta lyhyesti: ei vain ole minun juttuni. Tärkeintä, että itse tietää faktat ja on sinut asian kanssa. Esikoista osittais imetin 2-3 viikkoa. Onneksi ihanan tuen olen saanut tälle päätökselle lähipiiristä ja neuvolasta. :)
Kuules. Mä nostan sulle hattua. Tämä imetyshysteria on pikkasen omituista jo. Ei se vauva siitä imetyksestä nauti, jos se on äidille kamalaa. Mä itse en tykkää imettää yhtään. Pidä puolesi ja hienoa, että lähipiiri ja etenki neuvola sen hyväksyy. =)
Mutta kertokaa että miksi sitten pitää väkisin se vauva hommata jos normaalit vauva rutiinit ei miellytä?? Eikö kuitenkin kannattais vaikka pumpata edes kuukausi että vauva saisi edes jotain tärkeitä vasta aineita??
Mä en ainakaan väkisin hommannut lapsiani ;)
Ja lapsi on muutatkin kun maidon syöjä!
Ja pakko myöntää että lapsen hoidossa ei kaikki jutut ole mielyttäviä.Eikä se totuus tee musta huonoa äitiä. Rehellisen vain.
Meneehän jotkut sellaisetkin naimisiin, joiden mielestä on epämiellyttävää imeä miehensä m unaa. Kun koko avioliitto ei kuitenkaan ole sitä ;)
Että asioissa on puolensa.
 

Yhteistyössä