Onko muita jotka nukkuu kesät talvet sukat jalassa?

Kesällä pitää olla vähintään tavalliset sukat jalassa, mutta talvella sellaiset paksut pörrösukat :D Tulee jalkoihin niin helposti kylmä ja sitten alkaa ainakin toisesta jalanpohjasta vetämään suonta.
 
ksoj
Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd:
Sukat pitää olla 24/7 :) Yöllä varsinkin ja usein villasukatkin, muuten ei tule mitään. Ihan törkeen kylmä olo jos ei ole sukat lämmittämässä.
Sama homma. Ihan pahimmilla helteillä, kun sisälläkin 30 astetta, niin oon ilman sukkia. Ja toki joskus tassuttelen muutenkin paljain jaloin, mutta nukkuessa ne pitää ehdottomasti olla aina jalassa. Ja mieluiten villasukat =)
 
xx
Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd:
Sukat pitää olla 24/7 :) Yöllä varsinkin ja usein villasukatkin, muuten ei tule mitään. Ihan törkeen kylmä olo jos ei ole sukat lämmittämässä.
Sama täällä, mut villasukista en tykkää kuin saappaissa. Ihan helteillä saatan nukkua vaan alkkarit jalassa, mut aamulla kun herään, niin sukat ensiksi jalkaan! Niin ja sitä yhtä juttuakaan ei meillä harrasteta ilman niitä....
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
se johtuu siitä, että sun jaloissa on huono verenkierto. ja tiedätkö mistä se johtuu? niin, ylipainosta.
Aha. Näin on kylläkin ollut jo silloin kun en ollut ylipainoinen, että mitäs siihen sanot? :whistle: Turha vetää ylipainoa syyksi joka asiaan :LOL:
Voi suatana mulla ku tartti olla sukat koivissa vaikka olin alipainonen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
se johtuu siitä, että sun jaloissa on huono verenkierto. ja tiedätkö mistä se johtuu? niin, ylipainosta.
Aha. Näin on kylläkin ollut jo silloin kun en ollut ylipainoinen, että mitäs siihen sanot? :whistle: Turha vetää ylipainoa syyksi joka asiaan :LOL:
Voi suatana mulla ku tartti olla sukat koivissa vaikka olin alipainonen :D
Ai perhana kun nyt meni tuon "joon" perustelut persiilleen :D :LOL:
 
mimmu
tähän on pakko vastata! KYLLÄ!!! Viime yönäkään ei pörrösukat riittäny, vaan mun piti kaivaa kaapista KALSARIT jalkaan! :D Hirmu romanttista :) Ehkä tällä alkuraskaudella on jotain osuutta palelemiseen
 

Yhteistyössä