onko muita kuin minä jolla epiduraali ei auttanutkaan toivotulla tavalla

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
:wave:
Ensinnäkin 2 kertaan eivät saaneet asennettua sitä, pelkäsin että vammaudun.. ja 3 kerralla kun saivat sen muka jotenkin laitettua, en tuntenut mitään vaikutusta siitä.. eli luultavasti oli päin helvettiä kolmannellakin kerralla. Kuulin myös synnytyksen jälkeen kun se joku kätilö vai hoitsu katto sitä jotain epiduraaliletkua tai mikä onkaan, ja sano toiselle että "hups" tms...
Ei enää ikinä epiduraalia.. :x :x :x
 
:wave: :wave:

Ekassa synnytyksessä toimi liiankin hyvin, puutui jalatkin koko synnytyksen ajaksi aivan täysin. :/

Tokassa se taas ei toiminut ollenkaan. Lisäsivät annostusta kolme kertaa ja olivat AIVAN ihmeissään, miten moista voi tapahtua. Olin TODELLA kipeä.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja syysusva05:
mulle lekuri ei onnistunut laittaan ollenkaan, kaks kertaa kokeili..trauma jäi
Mulla sama juttu, mut kolmannella kerralla sit runnoivat sen selkään... vaikutusta ei ollu, tuskat ei lientyny yhtään. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
:wave: :wave:

Ekassa synnytyksessä toimi liiankin hyvin, puutui jalatkin koko synnytyksen ajaksi aivan täysin. :/

Tokassa se taas ei toiminut ollenkaan. Lisäsivät annostusta kolme kertaa ja olivat AIVAN ihmeissään, miten moista voi tapahtua. Olin TODELLA kipeä.
:wave: mulle kävi just samallalailla
 
toimii ja ei
Kaksi kertaa onnistunut loistavasti, kolmannessa synnytyksessä puutui vain toinen puoli kehoa. Oli aika häijyä, kun oikealla puolella ei ollut kipuja, ja vasemmalla aivan kamalat poltot. Eikä auttanut vaikka lisäsivät välillä sitä puudutetta.
 

Yhteistyössä