Onko muita neljättä kuumeilevia jotka ei kuitenkaan yritystä ole vielä aloittaneet?

mymosa
Meillä on nyt mennyt tuolla surullisen kuuluisalla keskeytyksellä.. Mutta ei kyllä mikään kortonki innosta yhtään eikä menkat ole alkanut, että vois alottaa pillerit.. toki osaimetän vielä pikkasta.
 
Täältähän löytyi mulle sopiva ketju:)
Kuumeilen kolmannesta, 3v poika ja 5kk tyttö löytyy joten yritystä ei ole vielä kun mies on sitä mieltä että "sullahan on jo vauva":whistle:
Vähän kuitenkin lupailtu kolmatta mutta varmaan saa aikasintaan syntyä kun tyttö on lähempänä 2v..Ja mä haluisin syksy/talvivauvan kuten tytöstäkin halusin mut kevätvauvoja molemmat ollut:p nyt kauhee laskeminen milloin alkais yrittää ja meille se tuskin ihan ekasta "tilauksesta" tulee nytkään|O
Ai niin ja ikää on 26.
Luin otsikon väärin..En tajunnut tuota nelosesta kuumeilijoita..Ei siis ollutkaan mun ketju:kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Välillä olin toiveikas mieheni suhteen, mutta sitten välimme viileni, eikä miestä enää kiinnostanut seksi, koska kokoajan höpötin vauvasta: Eli huomasin, että ahdistelu ei auta. Nyt minulla on se vaihe, että olen asian suhteen välinpitämätön. Täten mieheni ei osaa olla varuillaan, ja mä tietenkin järjestän asiat niin, että meillä on mahdollisuus vahinkoon, eli olen aktiivinen ovulaation aikaan. Tilanne pitää vaan saada sellaiseksi, että hän lopettaa liian myöhään. Kerran meillä kävi niin, mutta silloin ei ilmeisesti ollut ovulaatioaika. Olen yrittänyt sellaista, että olen niin kiinni miehessä, että hän ei pääse heti irtautumaan minusta. Onko sinulla kikkoja keskeytetyn yhdynnän epäonnistumiseen?
 
Täällä alkaa joulukuussa yritys ihan todenteolla:) Muutama ystäväpariskunta sai nyt vauvoja ja mies sitten erään ystävä pariskunnan vauvauutisen laittoi viestillä m inulle töihin. vastasin siihen että koskas meille tulee vauva? jolukuussako olis aikaa alottaa hommat? mes vastasi että jos oikeen kilttejä ollaan ehkä pukki tuo siemeniä! eli eikös tuo myöntävä vastaus nyt ollut.
 
Ompa kiva löytää ketju, jossa on muita samassa tilanteessa olevia äitejä :rolleyes: Olen 33v. Meillä on pojat 6 ja 4 sekä tyttö 1v. Vakuutin tytön jälkeen ettei meille tule enään yhtään lasta ja mies hokee sitä edelleenkin. Vielä ei ole yritystä ja kierukka on tukevasti paikoillaan ainakin ensi kesään asti. Tyttökin saisi kasvaa nyt hieman ensin, mutta max 3v. ikäeroa nuoremmille olis kiva. Hetkittäin on tunne ettei enään yhtään jos lapset on olleet hankalia, mutta sitten ajatukset taas vaihtuu. Onko teillä muilla tällaista? Saapi tu mieskin pureskella ajatusta nyt jonkinaikaa.
 

Yhteistyössä