onko muita piinailijoita joille meinaa tulla OIKEESTI hermoromahdus ??

voiko tälläsenä ees tulla raskaaks?? mun tekis mieli hajottaa koko talo ja repiä itteltäni hiukset päästä.. tällästä paskapiinailuu en kestä tuun hulluksi . enkä tuu ees rakaaks . elämä on niin perseestä. :kieh:
 
mulla kans hermot kireel. kudon täs villapaitaa ja nyt joudun purkaan takakappaleen kainaloon asti. tarttis kotonakin tehdä vaikka mitä, mut ei huvita ja vituttaa. rinnat ja maha kipeet, ei jaksais kipua, mut ite olen tätä halunnut.
 
hunajabubu: mulla myös toi, et kotonakin pitäs tehä jotain.
gonalit ja sumutteet , ku alotin niin en sit mitään oo jaksanu tehä PERKELE .
radiossa/ tv : ssä joku puhuu, niin jos ääni ei miellytä niin hermostun AIVAN sairaasti. todllakin pienistä asioista ! mulla on rinnat ollu kipeet pian 1kk ! gonalista tai sumutteista kait.
 
kajastus
Ja minä en helvetti halunnu mennä eilen vessaan ollenkaan, etten vaan joutuis pettymään jos olis vaikka vuoto alkanu. No, tänään sitten tuhruttelu alkoi. Ja vartin välein täytyy käydä vessassa tarkastamassa, että joko tulee lisää väriä vai oisko vaikka loppunu. Voi helvetti. Ja testatakaan ei vielä kannata ku ei näkyis tulos kuitenkaan vielä mut ei sit kunnon vuotokaan oo (luojan kiitos) alkanu. KU EI VOI TIETÄÄ MITEN ON ASIAN LAITA. Voi perkeleen perkeleen helvetin perse!
 
kajastus
Kiitos sani-sani peukuista! Mulla tilanne ennallaan, eli ei kuitenkaan punaista vuotoa vieläkään, huh. Eli tänään ei niin kova ketutus päällä.

Hunajabubu, ei varmasti ole enne hoidon epäonnistumisesta! Hän ottaa nyt rauhallisesti! Oletko juonut paljon hoitojen jälkeen, mun ainakin käskettiin juoda. Sehän vilkastuttaa aineenvaihduntaa ja poistaa nestettä kun paljon juo. Ja painokin laskee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kajastus:
Kiitos sani-sani peukuista! Mulla tilanne ennallaan, eli ei kuitenkaan punaista vuotoa vieläkään, huh. Eli tänään ei niin kova ketutus päällä.

Hunajabubu, ei varmasti ole enne hoidon epäonnistumisesta! Hän ottaa nyt rauhallisesti! Oletko juonut paljon hoitojen jälkeen, mun ainakin käskettiin juoda. Sehän vilkastuttaa aineenvaihduntaa ja poistaa nestettä kun paljon juo. Ja painokin laskee.
En ole juonut enempää mun normaalia 3l/päivä
 

Yhteistyössä