Onko muita sotaleskeksi jääneitä?

Onko täällä muita äitejä, joiden mies lähti eilen inttiin? Mitkä on fiilikset? Mun aviomies tosiaan lähti eilen ja kahdestaan jäätiin omakotitaloa asuttamaan 6,5kk vanhan tyttäremme kanssa. Vähän on orpo olo, pitää koko ajan keksiä jotain tekemistä ettei ikävä iske. Oon ehkä hieman vainoharhanen, yöllä on suunnilleen koko ajan sellanen olo, että kohta joku moottorisahamurhaaja hyökkää ikkunasta sisään. Mutta kai tähän yksin nukkumiseenkin ajan kanssa tottuu, viime yönä oli iso nalle kainalossa :) Toivottavasti mies selviää intistä puolella vuodella, olivat kuulemma jo vähän lupailleet kun oli käynyt jonkun päällikön juttusilla. Ja saattaa myös saada joskus viikolla yölomia kun on perhe. Nyt ajateltuna puoli vuotta tuntuu tosi pitkältä ajalta, mutta kyllä se sitten varmasti jälkikäteen ajateltuna nopeasti meni.
 
Yritän jos jossain vaiheessa ehtisin sähköpostia kirjottelemaan. On aika melko vähissä kun tässä nyt täytyy hoitaa omakotitaloa yksin, tehdä lumityöt, lämmittää taloa yms. juttuja. Mutta mulle saa kyllä laittaa postia tulemaan osoitteeseen soile82 @ luukku.com
 

Yhteistyössä