Onko muita syyssynnyttäjiä?

Plussasin lauantaina ja laskettuaika todennäköisesti elo-syyskuun vaihteessa. Jos kierto edellisen kuun mukaan, eli 36 päivää, niin laskettu silloin 3.9. Onkos muita juuri plussanneita?

Oireita ei kummempia.. Vähän etoo välillä, vatsa on välillä sekaisin. Alavatsaa jomottelee ja vihloo usein pitkin päivää.. Koko ajan sellainen olo, että kuukautiset alkaa.

Esikoispoika on 9 kuukautta ja aivan innoissaan nyt odotellaan miehen kanssa leikkikaveria. Jatkan tammikuussa opiskelua ja työn tekoa, ehdin näin ollen käydä puoli vuotta koulua.
 
Mä tossa katselin tuosta kaksplussan laskurista, että jos lasketaan ihan normikierron mukaan, niin 1.9 ois laskettu, mutta uskon, että km jälkeen kierto on ollut vähän pidempi kuin normisti, joten saattaa tuo tuosta siirtyäkin. Toisaalta taas kaks aiempaa on syntyny viikolla 39, niin voihan sitten tohon mennäkin :D

Tiniin kanssa varovasti vaan iloitaan ja koetetaan olla murehtimatta =)

ja Tyynen kanssa ollaankin viime odotuskierrokselta tuttuja :whistle:

salamatkustajako...tervetuloa mukaan kans jutustelemaan =)
 
Kiva kun tulee uutta juttuseuraa.. :D Ja hauskaa ja hassua kun on vanhojakin tuttuja paikalla.. :LOL: Tervetuloa vaan mukaan kaikille jutustelemaan ja onnea juuri plussanneille! :flower: Meillä onkin Tuuli sama laskettu jos laskurit pitävät paikkansa. Tämä voi kyllä aikaistuakin, kun laskin pisimmän kierron mukaan joka oli edelliskuussa ennätyspitkä 36 päivää.

Oon testannut nyt viisi herkkää testiä jotka tilasin netistä. Oon niin skeptinen, että taidan hakea huomenna vielä apteekin oman varmuuden vuoksi. Jos näyttää positiivista niin lupasin miehelle jättää varhaisultran väliin. Tällä toisella kertaa pelottaa kaikki jostain syystä enemmän. Kaikki tuulimunat ja kohdun ulkopuoliset ja muut. Nyt "onneksi" tänään on ollut huono olo ja väsymystäkin ilmassa. Vaikka eihän se oireilukaan takaa, että kaikki on kunnossa.

Olenko ainoa pimeä, joka on jostain syystä aivan paniikissa ilman todellista syytä? Ihan tyhmää. :headwall:
 
Tinii...kävin jo laittamassa sulle tuonne toiseen pinoon, että samalta tuo mun testi vielä näyttää :whistle: ite kans meinaan samoihin aikoihin testata kuin sinäkin...ei vaan luota ennen kuin viiva selkeesti vahvistuu :kieh: :ashamed:

Vai että listan pitäjäksi se Tyyne mua meinaa :whistle: kai sitä jotain vois koittaa väsätä :D mutta aloitan sitte uuden keskustelun kokonaan, jotta saadaan lista ekalle sivulle...

ja tervetuloa kaikki vanhat ja uudet ystävät ja onnittelut kaikille plussasta :heart:
 
Tinii.. Eikös tuo ole ihan selkeä positiivinen eikä haamu!!! :D
Katjuska: Uusi pino on ihan hyvä idea, tää oli vaan tällainen ekaväsäys.

(.) Hammaslääkäriin lähdössä. Tädin pitäisi poistaa viisaudenhammas. Katsotaan poistaako ja tuleeko musta ihan lahopää, kun viimeinenkin viedään. :whistle:
 
Uskaltaudun minäkin ilmoittautumaan tälle puolelle. Kolmena aamuna olen jo testaillut ja saanut vahvistuvia viivoja tikkuun, joten kai sitä täytyy uskoa tärppi todeksi.

Laskurien mukaan LA olisi 5.9. ja ensimmäistä kertaa olen asialla. :)
 
Täällä myös yksi...LA ois 2.9 :heart: !odottelinkin jo koska syyskuisia alkaa ilmestyä!Kolmosta odottelen,ennestään kaksi tyttöä -04 ja -06,ja nyt tietysti poika toiveissa!!!keskenmenon sain tuossa lokakuussa rv 6+0 eli nyt täytyy toivoa että kaikki menee hyvin...nyt olokin jo kyllä ihan eri kun tuolloin.Onnea kaikille syyskuisille :flower: :heart: !
 
pakko oli tulla kurkkimaan onko se aika mennyt näin nopeaa tosiaan, meidän kuopus syntyi 3.9.07 ja täällä on jo uusi pino tulevan vuoden syyskuisille :eek: :heart:
onnea teille kaikille ja paljon tarrasukkia mukaan, toiv. itse tulen kohta perässä ;)
 

Yhteistyössä