onko muita xtravaganzalaisia??

Onko täällä ketään jotka laihduttaa/ tai on laihduttanut ko. ohjelmalla?

itse alotin viikko sitten la ja haluisin kuulla kokemuksia miten nopeesti ja paljonko lähti..

laitoin tuonne laihdutus palstalle myös viestiä mutta ei vastauksia oo tullu niin kokeilen tätä kautta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mikä juttu toi on? Ku tota mainostetaan mut en o oikein päässy sisään et mikä tossa on juju. Onks se dieetti vai kunto-ohjelma vai?
dietti. eli alussa voi lähtee täysvauhdilla tai puolivauhdilla liikenteeseen. itse lähdin täysvauhdilla jolloin syöt 3 pussikeittoa päivässä (jaat sen 6 osaan eli 3h välein ja juot paaaaljon vettä =) muuta et syö saat vuorokaudessa vain 500kilokaloria, tämä vie elimistön ketoosiin joka taas tarkoittaa sitä että se rupee polttamaan omasta elimistöstä rasvaa pois.. täysvauhdilla ollaan vähän sen mukaan miten paljon pudotettavaa on. itse olen luultavasti 4-10vko kun pudotettavaa on -15kg

viikossa olen saanut nyt pois 5kg. Tähän sitoudutaan 26vko ajaksi eli kun täsyvauhti päättyy siirrytään puolivauhdille joka tarkoittaa sitä että otetaan mukaan salaattia ym kevyttä ja saadaan näin elimistö vastaanottamaan tavan ruokaa ym. sitten siirrytään tasapaino vaiheeseen eli opetellaan syömään taas terveellisesti ja painoa seurataan säännöllisesti ettei se rupee nousemaan. ajallisesti nämä määräytyy sen mukaan miten paljon painoa pitää pudottaa.. jokainen vaihe kestää tietyn aikaa

mulla kk maksuun sisältyy jumpat ja salit rajattomasti.. ruat maksaa 9? vrk (eli 3? pussi)

tällä on kuulema saatu nopeita ja pysyviä tuloksia ja ainakin meilläpäin näin on todella tapahtunut. ja itse huomaa jo viikossa olon olevan parempi ja pirteä =)

selvensikö yhtään ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Räsynalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mikä juttu toi on? Ku tota mainostetaan mut en o oikein päässy sisään et mikä tossa on juju. Onks se dieetti vai kunto-ohjelma vai?
dietti. eli alussa voi lähtee täysvauhdilla tai puolivauhdilla liikenteeseen. itse lähdin täysvauhdilla jolloin syöt 3 pussikeittoa päivässä (jaat sen 6 osaan eli 3h välein ja juot paaaaljon vettä =) muuta et syö saat vuorokaudessa vain 500kilokaloria, tämä vie elimistön ketoosiin joka taas tarkoittaa sitä että se rupee polttamaan omasta elimistöstä rasvaa pois.. täysvauhdilla ollaan vähän sen mukaan miten paljon pudotettavaa on. itse olen luultavasti 4-10vko kun pudotettavaa on -15kg

viikossa olen saanut nyt pois 5kg. Tähän sitoudutaan 26vko ajaksi eli kun täsyvauhti päättyy siirrytään puolivauhdille joka tarkoittaa sitä että otetaan mukaan salaattia ym kevyttä ja saadaan näin elimistö vastaanottamaan tavan ruokaa ym. sitten siirrytään tasapaino vaiheeseen eli opetellaan syömään taas terveellisesti ja painoa seurataan säännöllisesti ettei se rupee nousemaan. ajallisesti nämä määräytyy sen mukaan miten paljon painoa pitää pudottaa.. jokainen vaihe kestää tietyn aikaa

mulla kk maksuun sisältyy jumpat ja salit rajattomasti.. ruat maksaa 9? vrk (eli 3? pussi)

tällä on kuulema saatu nopeita ja pysyviä tuloksia ja ainakin meilläpäin näin on todella tapahtunut. ja itse huomaa jo viikossa olon olevan parempi ja pirteä =)

selvensikö yhtään ?
Juu kiitos :flower:
Ei vissiin oo kuitenkaan ihan mun juttu ku painoo on ihan suht sopivasti mut kiinteytyminen on se mihin pyrin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinku-iita:
Onkos tuossa muita kustannuksia? Enpä oo kyllä koskaan kuullukkaa..
riippuu paikkakunnasta.. kainuussa on 89? kuussa (tähän kuuluu ne jumpat ja salikäynnit rajattomasti) sitten nuo ruokakustannukset..

alussa maksat vielä sellaisen alotuspaketin missä on cd, kirja ym mutta sitten ei oo muuta kun se kk maksu ja ruat..

käy tutustumassa http://www.xtravaganza.fi/frontpage.php
 
Kyy
Mä alotan ton 29. pvä. Innolla odotan jo alkua ja salilla kävin jo viime viikolla tutustumassa. Ens ke saan saliohjelman. :D Millään ei malttais odotella tuota alkua, mutta hyvä kuitenkin ettei alkanut ihan heti, jotta sai vielä tän pääsiäisen herkutella. Nyt onkin herkuteltu siihen malliin ettei tosiaan tee ees mieli piiiitkään aikaan. :D
 
täällä
Olen ollut jo 7 viikkoa mukana ja siitä 5,5 viikkoa täysvauhdilla ja siinä ajassa lähti liki 15 kiloa! Nyt olen puolivauhdilla ja syön pussien lisäksi salaatteja, kasviksia, lihaa, kanaa, kalaa, juustoa jne. Aika tavalla karppia tämä syöminen! Mutta kiloja karisee edelleen ja olo on mahtava! Jaksan tehdä pitkiä lenkkejä eikä väsytä päivisin enää ollenkaan. suosittelen varsinkin, jos haluaa nopeita tuloksia ja jos on paljon ylipainoa. Itselläni vielä 10 kiloa "sulateltavana", mutta hyvin menee :)
 
Kyy
Mulla on tavoitteena pudottaa 30kg, saa nähdä missä ajassa tuo putoaa! :D

Kuinkas muuten te, jotka olette menneet täysivauhdilla alkuun, miten on alkon laita tuon kanssa? Kärsiikö ottaa yhtään?
 
ex-xtravaganzalainen
Ite olin hetken kunnes oma lääkärini esitti faktoja siitä, että miksi ei tuo laihdutussysteemi kannata! Ei ole mitään järkeä laihduttaa juomalla 3 pussikeittoa päivässä ( täysivauhdilla). Sun mahasi menee sekaisin, kärsit ummetuksesta yms. Sen jälkeen opettelemaan syömään vähän kerrallaan...

Ainoa normaali tapa laihtua on harrastaa liikuntaa ja syömällä monipuolisesti. Ei siihen ole poppaskonsteja.

Olen nyt itse laihtunut lääkärin valvonnassa oikeilla menetelmillä 30 kg. Tiedän, että kilot eivät tule takaisin, koska olen alusta alkaen syönyt oikein ja totuttanut kroppani toisenlaiseen ruokavalioon sekä samalla lisännyt liikuntaa. Tästä on tullut mulle ihan toisenlainen elämäntapa jota on helppo noudattaa.

 
jaaha
Itse olen laihduttanut vajaassa 2 kk:ssa tuolla systeemillä 17 kiloa. Uskomaton tunne ja sanokoot kuka mitä hyvänsä niin tämä on mulle se oikea tapa. Painonvartijat kokeiltu useampaan kertaan ja muutkin kuurit. Vain tällä laihdutustavalla olen tosiaan onnistunut. Vielä ois muutama kilo tiputettavana ja sitten alkaa Lifetime -opettelu eli tasapainoilu.
 
Minna
Hei. Menen tänään henk.kohtaiseen ohjaukseen ja saan pussikeitot. Olitteko te ennen pussikeittojen aloitusta aluksi keveämmällä ruokavaliolla? Puolititteko pussit vai koko satsit kerralla? Oliko nälkä/päänsärkyä?
Mulla itsellä on pudotettavaa 14 kg. Olen 170/79. Ajattelin olla tuolla täysvauhdilla 3 viikkoa ja sitten puolivauhdilla siihen asti kun paino on 65 kg.
Ensimmäinen ryhmätapaaminen on heti toukokuun alussa ja sitä odotan kovasti.
 
-10kg ja toiset vielä pois
Alkuperäinen kirjoittaja realisti:
Mikä nopesti menee, se nopeasti tulee.

Vuosi hölmöilun jälkeen olette lähtopaino + 15 kg.

Kannattaisi muuttaa elämäntapoja. Pussikeitot eivät sitä tee.
EI kukaan ole väittänytkään että pussikeitot sen painon iäksi hävittää. VAAN tällä saat sen painon nopeasti pois ja motivaation kohdalleen. SEN JÄLKEEN alkaa tasapainoilu vaihe ym jossa opetellaan uudelleen ne terveet syömistavat ym ettei enää ne kilot tulisi takaisin.

tästä on ollut niin suuri apu että se todella vaikuttaa loppuelämään ja motivoi.

Ja tuosta mä en ole samaa mieltä että pussikeitot on hölynpölyä ym että tulee ummetusta ym. niin EI VARMAAN KAIKILLA NIIN OLE. voin itse sanoa että olen nyt ollut 4vko tällä kuurilla ja 10kg on lähtenyt. VATSA TOIMII IHAN NORMAALISTI ja kaikki muutenkin ok


mutta jokaisen elimistö reagoi erilailla. eihän nuo lääkärin määräämät laihdutuspilleritkään kaikilta saa painoa pois...

JOKAINEN TYYLILLÄÄN!! TSEMPPIÄ TEILLE JOTKA ON VAGANZASSA MUKANA
 
NÄIN
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis 26 viikkoa 500 kaloria päivässä, 3 pussia päivässä?! No huh! ei hyvältä kuulosta
EI EI EI.. vaan siis täysvauhti on riippuen painosta niin esim 10-15kg jotka haluaa pois ovat täysivauhdilla 4-10vko sitten siirrytään puolivauhdille. syödään osaksi pusseja ja salaattia, kanaa kalaa ym kevyttä.. sitä kestää taas muutaman viikon tai riippuu paljon itsestään. sitten siirrytään tasapainottelu vaiheeseen joka kestää loppuajan.. opetellaan syömään edelleen terveellisesti ja seurataan että se paino ei lähde nousemaan...

 

Yhteistyössä