onko muita?

  • Viestiketjun aloittaja lilja1976
  • Ensimmäinen viesti
lilja1976
Onko kelleen käynyt samoin, kun parisuhde on terveellä pohjalla että on alkanut itse lihoamaan?? Minä olen aina ollut hoikka ja nyt olen seurustellut nykyiseni kanssa reilun vuoden ja ups..kiloja on kertynyt 15 enemmän!! :ashamed:
 
kaltaisesi
Kyllä vain, lapset lihotti! Jokainen rasksus toi 10kg. lisää, eli nyt jo 30kg. painavampi.
Välillä on lähtenytkin 20kg. mutta mikä piru siinä on että aina ne tulee takaisin.
Lohduttaa vähän että olemme mieheni kanssa kuitenkin kumpikin lihoneet samassa suhteessa...
 
Miksi lihotte, kun tulee lapsia??? Syöttekö te sillon PALJON enempi. Siis enempi,kun kulutatte? Mulla on kolme lasta ja jokaista odottaessa on tullu n.12 kg lisää, mutta totta ihmeessä olen ottanu entiset mitat taas takaisin. Lapsi on ollu vajaa puolivuotta, kun olen ollu taas entisissä mitoissani. Urheilemalla olen saanut kilot lähtemään. En sietäis itteeni, jos olisin kaikilta jättäny läskit vyötärölle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2005 klo 13:10 minä vaan kirjoitti:
Miksi lihotte, kun tulee lapsia??? Syöttekö te sillon PALJON enempi. Siis enempi,kun kulutatte? Mulla on kolme lasta ja jokaista odottaessa on tullu n.12 kg lisää, mutta totta ihmeessä olen ottanu entiset mitat taas takaisin. Lapsi on ollu vajaa puolivuotta, kun olen ollu taas entisissä mitoissani. Urheilemalla olen saanut kilot lähtemään. En sietäis itteeni, jos olisin kaikilta jättäny läskit vyötärölle.
Alunperin tässä ketjussa oli kyse parisuhteesta, ei raskauksista mikäli oikein ymmärsin. Ja onhan se mukavaa jos ne läskit niin vaan lähtee, mä olen yhä 12 kiloa painavampi kuin ennen lasta, vaikka liikun, syön suht terveellisesti..kilot ei vaan karise. Että se siitä, hienoa se oliskin jos kävis nappia painamalla tämä juttu.
 
Hanibani
niinpä kummallisesti niitä kiloja vaan kertyy kun muuttaa saman katon alle..sitä kun on laittamassa lemppariruokia ja herkkuja joka välissä, kotoisan tunnelman luomiseksi...
Vuoden aikana kertyny ainakin 10 ylimääräistä... :ashamed:
 
Peikkomuori
kymmenen kiloa on nyt ylimääräistä parisuhde ja toi pikkuine lihottaneet. On helppo sanoe että liiku enemmän, mutta minne laitan tuon nuoremman lapsen liikkumisen ajaksi...

Nimittäin miehellä 12-14 tuntisia noi työpäivät ja viikonloppuisin tää samainen mies nukkuu. :ashamed: Ok. voisin jättää illalla mutta jossain välissä on suhdettakin hoidettava.
 
-peukku-
Eipä ole käynyt niin, että olisin lihonut, paitsi kahteen otteeseen tuosta mahan kohdalta :D

Mutta synnytysten ja imetysten jälkeen olen vaan laihtunut entisestäni, joten voin sanoa lasten laihduttaneen minua =)
 
onhan täällä! aloin lihoa heti kun aloimme seurustelemaan, hemmottelin miestäni ja tietysti samalla itseäni hyvällä (rasvaisella ja makealla) ruualla. Mies ei kyllä oo lihonu ku ehkä kilon (on aina ollu urheilullinen jne) mutta mä reilut kymmenen kiloo. tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, eikös sitä niin sanota?
 

Yhteistyössä