Onko mulla mielestänne "oikeus" vaatia isompaa palkkaa?

"vieras"
Onko ne kaikki asiakkaat juuri samanlaisia ja saman verran työtä aiheuttavia? Kuvittelisin toisten asiakkaisen vaativan paljon suuremman työmäärän kuin joku toinen eli pelkällä lukumäärällä vertaaminen voi antaa vähän väärän kuvan.
 
?!?
on korkeampi koulutus...
Korkeampi koulutus ei kuulemma merkitse mitään, vaikka tekisi samaa työtä. Itse joskus kysyin täällä, kuuluisiko minun saada edes hieman suurempaa palkkaa kuin kollegani, koska minulla on koulutus, hänellä ei ja minulla on lähes 10 vuotta enemmän kokemustakin, mutta ei silläkään ole merkitystä. Samasta työstä sama palkka.
 
[QUOTE="vieras";22324972]Onko ne kaikki asiakkaat juuri samanlaisia ja saman verran työtä aiheuttavia? Kuvittelisin toisten asiakkaisen vaativan paljon suuremman työmäärän kuin joku toinen eli pelkällä lukumäärällä vertaaminen voi antaa vähän väärän kuvan.[/QUOTE]

Asiakkaat suht samankokoisia ja minulla enemmän niitä enemmän työtä vaativia ja isompia, johtuen juuri siitä kun minulla on kokemusta asiasta (tämä oli pomon peruste työnjaolle). Siksipä juuri minua tämä asia mietityttää ja vaivaa, koska toisella on pieniä sieviä ja vähemmän töitä vaativia ja joudun jokapäivä vieläkin neuvomaan ja tekemään kaverina (ei sillä, mielelläni autan).

Ja tämä ei ole henkilökohtaista! Tykkään työkaverista tosi paljon ja meillä synkkaa tosi hyvin.
 
ehkä suntyötoveri on vain osannut hinnotella itsensä paremmin kun sinä.eihän se ole mitenkään tavatonta, että samasta työstä maksetaan erilailla eri tekijöille. haen takaa sitä ns. pärstäkerroin korotusta :)
 

Yhteistyössä