Onko mun ihan välttämätön pakko

Niin niin. Mutta hoitaja se sieltä soitteli, että tärkeä osa toipumisprosessia olisi, et menisin käymään ja juteltais, mutta se on nähty niin monta kertaa ennenkin, että enpä taida olla menossa. Sitten se hoitaja vaan sinne puhelimeen, et hei se on jokatapauksessa sun äiti, että on sullakin velvollisuuksia tyttärenä. Mitä velvollisuuksia minulla on ihmistä kohtaan, joka ei ikinä ole täyttänyt omia velvollisuuksiaan minua kohtaan? Ja puol sukua on sitä mieltä, että olen tosi tunteeton, kun en mene. Mutta en kyllä ihan varmana mene.
 
Naapurin täti
En tunne tarinaasi, mitä ongelmia äitisi kanssa on ollut, mutta sulla on varmaan omat perustellut syyt olla menemättä. Älä välitä suvusta, se on aina se pahin...
 
No en tie mitä sun äitis on tehnyt. Mutta itse kävin kerran katsomassa äitiäni kun oli laitokses pakkohoidossa yhdessä palaverissa. En muulloin käynyt ja sitten oli jo ite älynny kieltää omaisia tulemasta palavereihin. KUn me muka vaan valehdellaan. Eli et tee väärin.
 
No en mä ainakaan voisi hylätä äitiäni, oli se minkälainen tahansa.... :ashamed: Ja jos hänellä kerran on mielenterveydellisiä ongelmia, niin olisko se syy siihen että ei ole pystynyt olemaan sellainen äiti kuin olisi pitänyt??? Nyt hän kuitenkin yrittää parantua, eikö kannattaisi antaa hänelle mahdollisuus??? Mikä oikeus meistä kellään on tuomita toisia ihmisiä, varsinkaan sairaita.... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:
No en mä ainakaan voisi hylätä äitiäni, oli se minkälainen tahansa.... :ashamed: Ja jos hänellä kerran on mielenterveydellisiä ongelmia, niin olisko se syy siihen että ei ole pystynyt olemaan sellainen äiti kuin olisi pitänyt??? Nyt hän kuitenkin yrittää parantua, eikö kannattaisi antaa hänelle mahdollisuus??? Mikä oikeus meistä kellään on tuomita toisia ihmisiä, varsinkaan sairaita.... :/
Niin mäkin ajattelin. Paino tavulla -lin. Hän ei ole minulle mitään muuta kuin aivonsa juonut ventovieras, joka on tehnyt kaikkensa, että mun elämästäni tulisi mahdollisimman vaikeaa. Vei rahat, poltti kaikki kamppeet moneen kertaan, hakkasi, haukkui jne. ja viimisenä niittinä yritti tappaa. Mahdollisuuksia on annettu ja sovittu ja lupailtu, mutta jossain vaiheessa kai tulee rajakin vastaan. Ehkä olen sitten huono ihminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Alkuperäinen kirjoittaja evph-äiti:
No en mä ainakaan voisi hylätä äitiäni, oli se minkälainen tahansa.... :ashamed: Ja jos hänellä kerran on mielenterveydellisiä ongelmia, niin olisko se syy siihen että ei ole pystynyt olemaan sellainen äiti kuin olisi pitänyt??? Nyt hän kuitenkin yrittää parantua, eikö kannattaisi antaa hänelle mahdollisuus??? Mikä oikeus meistä kellään on tuomita toisia ihmisiä, varsinkaan sairaita.... :/
Niin mäkin ajattelin. Paino tavulla -lin. Hän ei ole minulle mitään muuta kuin aivonsa juonut ventovieras, joka on tehnyt kaikkensa, että mun elämästäni tulisi mahdollisimman vaikeaa. Vei rahat, poltti kaikki kamppeet moneen kertaan, hakkasi, haukkui jne. ja viimisenä niittinä yritti tappaa. Mahdollisuuksia on annettu ja sovittu ja lupailtu, mutta jossain vaiheessa kai tulee rajakin vastaan. Ehkä olen sitten huono ihminen.
Etkä ole. Se raja oikeasti tulee jossain vaiheessa vastaan ja just sä sen rajan itse tiedät. Kaikkea ei tarvitse sietää, ei keneltäkään.
 

Yhteistyössä