onko nää

mitä kipuja..

mulla ollut nyt pari päivää kipuja tuolla oikealla alavatsalla, aikalailla muistuttaa todella kovia kuukautiskipuja jota harvoin on.
Tuli myös verensekaista limaa vähän.
lasta ollaan alettu yrittämään ja nyt kuukatisten loppumisesta vähän reilu viikko.
Lopetin kyllä pillerit jälleen kuten ennen esikoistakin mutta ennen ei ole kivut olleet näin kovat että joutuu ottamaan särkylääkettä..
:(
 
viime yönä sitten heräsin ihan kamaliin kipuihin oikealla alavatsanseudulla. kipu heijastui pahasti myös oikeaan jalkaan. kaksi kovempaa särkylääkettä sain ennen kuin alkoi helpottamaan (silloinkaan ei kokonaan).
Aamulla tuli veristä vuotoa?? :(
mitä tää voi olla.
jos tosiaan ovulaatio niin kuuluuko siihen verinen vuoto?
 
tulla veristäkin vuotoa. Minulla alkoi tässä kierrossani mielettömän kovat ovulaatiokivut ja migreeni kp 10. digimittarilla pongasin oviksen kp 13 ja 14. Jouduin myös ottamaan kipuihin yhden panadolin, pyrin olemaan koko ajan ilman lääkkeitä .

Siis täällä tällä hetkellä kp 29/28 :ashamed: :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:
 
mulla menossa kp 12/28

kiitos vastauksista. hieman olokin kohentunut, ja vuoto loppunut lähes kokonaan.
:)
kävellessä ja istuessa tuntuu vielä alavatsassa.
mutta tätä se naisten elämä on..
:heart: :hug:
 
Joo tein raskaustestin.
olen niin ihmeissäni, ja onnesta sekaisin myös. :heart: =)
viime kuukautiset tuli normaalisti ja nyt olis menossa kp 13/29
mutta testi näyttää vahvaa plussaa.
mistähän tiedän milloin vaavi on saanut alkunsa?
 
Toinen lapseni sai alkunsa suurin piirtein tuolla kaavalla ja olin kyllä aivan sekaisin, kun ekasta neuvolasta annetiin aika varmuuden vuoksi ultraan, kun sydändäänet kuului viikolla 6, mutta viikot muuttuikin ihan pikkuisen ja olikin menossa jo rv10. Onnea sinulle ja pikkuiselle :heart:
 

Yhteistyössä