onko nämä raskauden oireita/toiveajattelua? :)

  • Viestiketjun aloittaja äiti(kö)
  • Ensimmäinen viesti
äiti(kö)
eli.. minulla on ollut nyt n. 3 päivää erittäin runsasta valkovuotoa, (hulahtaa reisille..), hieman etova olo iltaisin, ja mahan nipistelyä..

voiko olla näin vähän oireita..? :(

 
no
ei kuule tarvi olla mitään oireita,vaikka olisitkin raskaana..kyllä mulla ennemminkin on mennyt niin,että silloin ku oottelee menkkoja,eikä ole mitään oireita,onkin raskaana,ja silloin ku kuvittelee kaikenmaailma oireita ja toivoo että on raskaana,niin ei ole.
 
----
Alkuperäinen kirjoittaja äiti(kö):
eli.. minulla on ollut nyt n. 3 päivää erittäin runsasta valkovuotoa, (hulahtaa reisille..), hieman etova olo iltaisin, ja mahan nipistelyä..

voiko olla näin vähän oireita..? :(
Millon sun menkkojen pitäis alkaa? Mulla samoja oireita, kuukautisten pitäs alkaa sunnuntaina. Kaapista löyty joskus ostettu testi, eilen testasin ja puhdas nega tuli.
 
äiti(kö))
Alkuperäinen kirjoittaja ----:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti(kö):
eli.. minulla on ollut nyt n. 3 päivää erittäin runsasta valkovuotoa, (hulahtaa reisille..), hieman etova olo iltaisin, ja mahan nipistelyä..

voiko olla näin vähän oireita..? :(
Millon sun menkkojen pitäis alkaa? Mulla samoja oireita, kuukautisten pitäs alkaa sunnuntaina. Kaapista löyty joskus ostettu testi, eilen testasin ja puhdas nega tuli.

ens viikolla .. :(

 

Yhteistyössä