Onko noista kuntolaitteista oikeastaan mikään hyvä?

Laihduttaa pitäisi, mutta aika ei riitä lenkkeilyyn ja kun lasten kanssa menee etanavauhtia niin ei läskit kyllä sillä lähde.
Olen ajatellut ostaa sellaisen kävelylaitteen tai kuntopyörän, että kun lapset nukkuu niin voisi kuntoilla.
mutta ovat sen verran kalliita, että olisi ihan kiva tietää ovatko silmälumetta vai toimiiko oikeasti.
ja jos toimii niin mikä olisi paras, sellainen joka vaikuttas mahdollisimman moneen.
painoa en kerro, mutta painoindeksi on 37 eli laihduttaa pitäisi aika paljon.
 
Juoksumaton hommasin ja läskit lähti :D Eiku oikeesti,jos tykkää lenkkeillä ni tämä taitaa olla ainut vaihtoehto jos ei ulos pääse säännöllisesti.Tunturi-merkkinen on mulla ja maksoi reilut 1000 euroa.
Käyn kyllä hyvillä ilmoilla lastenkin kanssa lenkillä,2 isompaa ajaa pyörillä ja pienin vaunuissa.
 
tarkoitin siis tuolla kävelylaitteella jotain tämän tyylistä http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=414402&shopId=10006&findPath=true&compartmentId=10045&categoryId=38657&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay
 
Alkuperäinen kirjoittaja jeesh:
Juoksumaton hommasin ja läskit lähti :D Eiku oikeesti,jos tykkää lenkkeillä ni tämä taitaa olla ainut vaihtoehto jos ei ulos pääse säännöllisesti.Tunturi-merkkinen on mulla ja maksoi reilut 1000 euroa.
Käyn kyllä hyvillä ilmoilla lastenkin kanssa lenkillä,2 isompaa ajaa pyörillä ja pienin vaunuissa.
kauanko juokset ja kuinka usein?:)
 
eijaksakirj
Alkuperäinen kirjoittaja karkkikunigatar:
tarkoitin siis tuolla kävelylaitteella jotain tämän tyylistä http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=414402&shopId=10006&findPath=true&compartmentId=10045&categoryId=38657&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay
Just tuollanen. Kannattaa vaan käydä paikan päällä testaa että tuntuu kroppaan sopivalle. Niitä niin monenlaisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jeesh:
Tuli mieleen...en sano tätä millään pahalla mutta noissa kuntolaitteissa on 100kg painoraja... :ashamed:
Tiedän kyllä. löytyy myös laitteita joissa on rajana 120kg.
mutta äsh. noh painan 104kg joten uskoisin, noiden max. 100kg sopivan.
Tai 4kg varmaan lähtisi jo muutamassa viikossa kun seuraa mitä syö.

ens kesänä olisi yhdet juhlat ja haluaisin n.15-20kg pois.
en tiedä onko mahdoton tavoite.
herkkuja en syö, ruokaa voisi terveellisemmäksi muuttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja jeesh:
Juoksumaton hommasin ja läskit lähti :D Eiku oikeesti,jos tykkää lenkkeillä ni tämä taitaa olla ainut vaihtoehto jos ei ulos pääse säännöllisesti.Tunturi-merkkinen on mulla ja maksoi reilut 1000 euroa.
Käyn kyllä hyvillä ilmoilla lastenkin kanssa lenkillä,2 isompaa ajaa pyörillä ja pienin vaunuissa.
kauanko juokset ja kuinka usein?:)
Aloitin säännöllisen kuntoilun tammikuussa ja toukokuun loppuun mennessä olin saanu 9kiloa pois :D 3 kertaa viikossa noin puoli tuntia,vähän reilu.
Lisänä toki lihaskuntoharjoituksia.Nyt kesän aikana on tosin jääny vähemmälle toi kuntoilu mut eiköhän tässä syksyn päälle taas innostuta B)
Niin ja kävelen reipasta vauhtia suurimmaksi osaksi,välillä kunnon spurtteja.
 
vakkari
Alkuperäinen kirjoittaja jeesh:
Tuli mieleen...en sano tätä millään pahalla mutta noissa kuntolaitteissa on 100kg painoraja... :ashamed:

No tossa linkissä näyttää olevan 100kg mut joissain toisissa (esim. crossareissa ) on 120kg tai joissain olen nähnyt jopa 135kg :D
 
kommentti
Mulla on toi (tai siis se vanhempi malli) ja olen ollut tyytyväinen. Mies ensin naureskeli mutta kokeili itsekin ja huomasi sen olevan yllättävän rankkaa. Mulla -13 kg ja miehellä -8 kg
 
No jos sitä sitten kokeilisi jotain laitetta :)
ois kiva kun mieskin innostuisi, vaikkei hällä hirveästi ylipainoa ole, mutta semmonen pömppömasu.
ja pölyyttymään se ei jää, katson yleensä lasten mentyä nukkumaan pari tuntia telkkaria niin siinä samalla kyllä voi kuntoillakkin. :)
 
Sone
Käy jostain kierrätyskeskusesta tai kirppikseltä vanha kuntopyörä (tai joku muu laite), ei maksa paljoo ja ajaa asian :) Jos ei vaikka jostain syystä innostukkaan niin ei ole menny satoja euroja laitteisiin. Miulla on autotallissa vanha kuntopyörä, ja ajan sillä sillon kun penska leikkii ulkona. Aukasen vaan autotallin oven. Onhan se vähän huvittavan näköstä ulkona ajaa kuntopyörällä, mutta sykettä ei saa oikeen nousemaan pelkällä vaunuilulla kun esikoinen ei jaksa kävellä pitkää matkaa. Sisäpelinä minulla on nordic walker, ihan jees.
 

Yhteistyössä