onko noloa jos menee ekoille treffeille

samoissa vaatteissa jotka oli päällä ensitapaamisella?

samat housut, paita on eri, ajatteleekohan mies että nainen on köyhä eikä sillä ole muita vaatteita?? huomaako miehet ollenkaan sellaisia asioita??

ja sori jos kysymys on huonosti muotoiltu, mutta kai te ymmärrätte mitä tarkoitin...
 
Kuinka niin noloa? Jos vaatteesi ovat puhtaat ja ehyet (vaikka paikatutkin) ei asialla ole merkitystä. En ainakaan itse kiinnitä asiaan mitään huomiota!
Sitäpaitsi ainakin tällainen nuuka osaa arvostaa tiettyä pidättyvyyttä vaatehankinnoissa ;) !
 
no hei
mitä välii vaik oiskii köyhä? mä ajattelin kans tota vaateasiaa ensitreffeillä niinkuin rintsikoiden osalta ja oli pakko ostaa toiset vähän nätimmät, mut sit ei ollu enempiin varaa..:) hyvää juhannusta!
 
ei
En mä ees huomais, mitä naisella on päällä, jos todella haluaisin sen kanssa treffeille :D Ihan sama onks samat vai eri vaatteet. Ei kai miehillä tollaisia vaatehuolia edes ole, miks naisilla pitäis olla ?
 
no en mä oikein tiiä miksi olisi noloa, tai mitä väliä jos on köyhä.
Nämä ovat ensimmäiset oikeat treffit eron jälkeen, tai itse asiassa nämä ovat elämäni ensimmäiset oikeat treffit, koska teini-iässä tapasin exäni eikä meillä varsinaisesti ikinä käyty treffeillä, ja sen kanssa olin sitten kauan yhdessä.
Niin mä en oikein tiedä miten olla ensi treffeillä, tai mitä pitäisi tehdä, tai mitä laittaa päälle ym :ashamed:
 
Aatuuti
Minä laitan päälle juuri sellaiset vaatteet kuin itse kulloinkin katson parhaaksi, ja jos mies takertuu tuollaiseen asiaan, en todellakaan haluaisikaan sellaisen ihmisen kanssa toisille treffeille. Luultavasti niillä ensimmäisilläkään ei syntyisi kovin kaksista keskustelua...
 

Yhteistyössä