Onko noloa...

Siis hirveä riita nousi kun haluaisin tilata siivoojan meille tekemään suursiivouksen. Kyse siis täydellisestä lattiasta kattoon siivouksesta, ja meillä 4kk vanha lapsi.. :attn:
Onko se nyt niin noloa jos kerran sen maksaa, jonka jälkeen on helpompi itse pitää paikat puts puts... :D
 
nekku
Ei mun mielestä ole noloa, mutta mää olenkin peruslaiska ihminen, en oikein innostu siivouksesta... AH se olisikin ihanaa jos joku tekisi mun puolesta just sellaisen TÄYDELLISEN lattiasta kattoon siivouksen!! voi että... Paljonkohan maksais?? kämpässä kuitenkin vaan 60 neliöö..
 
anni
En yleistä, mutta... Tilasin siivojan kotiin. Hänen piti siivottaa "lattiasta kattoon". Siivouksesta piti maksaa etukäteen. Tyhmänä maksoin. Siivojan jälkeen rupesin siivoamaan kaiken uudestaan itse. Soitin sinne firmaan mistä siivojaa oli tilattu, sanoivat vaan että luottavat omiin siivojiin, kukaan ei tule tarkistamaan jälkeä, rahat en saa takaisin. Ja kuulemaa ennen kun ehtivät paikalle niin pystyn sotkemaan tarkoituksella paikat itse (matka tien yli).

Tämän tapauksen jälkeen en tilannut enkä tilaa siivojia himaan...
 
Tiiviö
Kysy suosituksia jolain tutulta. Meillä on käynyt sellainen kiva firma, jolla on homma sujunut. Lasku tulee aina perässä, ja tällä firmalla huomautusaika on sit 8 pvää. Varmaan tulisivat vastaan jos olisi jotain sanomista.
 

Yhteistyössä