Onko normaali yhdyntä nykyään harvinaisuus?

  • Viestiketjun aloittaja "molla"
  • Ensimmäinen viesti
"imppu"
[QUOTE="vieras";24535174]Meillä on harvinaista. Kerran kahdessa kuukaudessa, max. Ei ota päähän ei.[/QUOTE]

Niin meilläkin, kerran puolessa vuodessa. Ei ota päähän.... EIPÄ.
 
"eee"
Pakko sanoa että mä en kyllä lähetyssaarnaajaa ole harrastanut pienen elämäni aikana kuin muutaman hassun kerran, varmaan alle 10 kertaa (ja kertaakaan ei ole mies siinä asennossa tullut). Ja useita vuosia parisuhteessa olen ollut siis.
 
[QUOTE="eee";24535330]Pakko sanoa että mä en kyllä lähetyssaarnaajaa ole harrastanut pienen elämäni aikana kuin muutaman hassun kerran, varmaan alle 10 kertaa (ja kertaakaan ei ole mies siinä asennossa tullut). Ja useita vuosia parisuhteessa olen ollut siis.[/QUOTE]

Ja minä puolestani voin suositella sitä vanhaa kunnon lähetyssaarnaajaa lämpimästi. 99,9% varma orgasmi.
 
[QUOTE="vieras";24535346]Ei kai kukaan oikeasti ajattele, että sinänsä lähetyssaarnaajassa, pimeässä ja peiton alla olisi jotakin vikaa.[/QUOTE]

Tuota peiton alla juttua en ole kokeillut muuta kuin joskus laavulla.
Mutta täydellinen pimeys voi olla mielenkiintoinen mauste aina joskus. Sormenpäät (ja muukin iho) muuttuu jotenkin tarkemmaksi tai herkemmäksi ... kosketusaisti kompensoi näköaistia?
 
Tuota peiton alla juttua en ole kokeillut muuta kuin joskus laavulla.
Mutta täydellinen pimeys voi olla mielenkiintoinen mauste aina joskus. Sormenpäät (ja muukin iho) muuttuu jotenkin tarkemmaksi tai herkemmäksi ... kosketusaisti kompensoi näköaistia?
Jotain tuollaista sanoin exälle, kun siinä vaiheessa koko ukko jo tympäisi, mutta haluja oli vielä jäljellä.
 

Yhteistyössä