Onko normaalia...

että esim. mun tapauksessa ivf:n epäonnistuttua kun menkat sitten alkaa niin ne on todella runsaat, mulla nyt toista päivää ja joka kerta vessassa käynnin yhteydes tulee niitä verihyytymiä? En voinu lähtee ees kouluun tänään ku siitä ei yksinkertasesti tuu mitään ku vuotaa niin... :(
 
harmaana
Luulenpa että kuuluu asiaan. Onhan ivf lääkityksellä pyritty kasvattamaan limakalvoa paksuksi ja sehän sieltä nyt poistuu.
Olen pahoillani ettei hoitonne onnistunut, toivotaan parempaa onnea jatkossa :hug:
 
pikkuenkeli67
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 09:09 pikku myy kirjoitti:
että esim. mun tapauksessa ivf:n epäonnistuttua kun menkat sitten alkaa niin ne on todella runsaat, mulla nyt toista päivää ja joka kerta vessassa käynnin yhteydes tulee niitä verihyytymiä? En voinu lähtee ees kouluun tänään ku siitä ei yksinkertasesti tuu mitään ku vuotaa niin... :(
:( Olen pahoillani negasta, pikku myy :hug:
Kyllä, vuoto on varmasti runsaampi kuin tavallisesti ja kivuliaampikin. Täällä ollaan samassa veneessä... toinen IVF ja taas nega! Mutta kolmas kerta toden sanoo, näin on uskottava... ;)

Valoa tähän päivään!
 
Niin ajattelin itsekin, eihän tollasten hoitojen jälkeen kroppa voi ihan normaaliksi heti palautuakaan...Ikäväähän se on ettei hoito onnistunut, mut oltiin realistisesti mieheni kans aateltu, et olishan se ihme, jos eka onnistuis heti.
Ei muuta kun pää pystyssä eteenpäin!
Voimia meille kaikille ja :hug:
 

Yhteistyössä