onko ns.harjoitus supistukset vaarallisia/haitallisia?

  • Viestiketjun aloittaja nora
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Riippuu varmaan aika paljon, missä vaiheessa raskaus on. Minulla oli noita harjoitussupistuksia aika paljon ja hiukan kyllä muutakin kremppaa, joten jouduin hiukan huilimaan raskauden puolenvälin tienoilla.
mulla on rv 27.Aiemmissa raskauksissa näitä on ollut,mutta ei noin paljon.Väsymystä on myös.Töissä stressaavaa....
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:
Riippuu varmaan aika paljon, missä vaiheessa raskaus on. Minulla oli noita harjoitussupistuksia aika paljon ja hiukan kyllä muutakin kremppaa, joten jouduin hiukan huilimaan raskauden puolenvälin tienoilla.
mulla on rv 27.Aiemmissa raskauksissa näitä on ollut,mutta ei noin paljon.Väsymystä on myös.Töissä stressaavaa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sarius:
Ne supistukset on hyödyllisiä koska silloin se kohdunkaula pehmenee ja ei oo niin paljon supistuksia sit eessä synnytyksessä. Ei niistä mitään haittaa ole.
Mulla se kohdunkaula alkoi kai pehmetä sit vähän turhankin paljon hiukan liian aikaisin. Jos tuo kohdunkaulan tilanne huolettaa, niin sitähän voi käydä neuvolassa tutkituttamassa. Mulla aina välillä tarkistettiin sitä sitten.
 

Yhteistyössä