Onko odottavan äidin maha yhteistä omaisuutta?

Siis kun usein jopa tuntemattomat saattavat tulla lääpimään vauvamahaa, että "ai kun on ihana maha... potkiiko se?" Ja siirappiäänellä lässytetään ja kosketellaan vatsaa...

Ärsyttääkö se teitä? Minua ärsyttää suunnattomasti... Ihan niin kuin odottavan äidin vatsanseutu muuttuisi sellaiseksi, että siihen saa kuka vaan tulla koskemaan! Eihän sitä muutenkaan toisten mahoja hiplata... :eek:

(Tuli vaan mieleen, vaikka en edes nyt omista vauvamahaa... ;) )
 
Se oikeastaan vähän riippuu siitä, kuka taputtelija on. Ventovieraiden tai muiden ei-läheisten ihmisten ei parane minun mahaani tulla taputtelemaan! Se on minusta todella tungettelevaa! :kieh:
 
On :D

oon tullu siihen tulokseen, että se on sosiaaliselta statukseltaan vähän sama asia kun koira: ventovieraat uskaltaa ja voi tulla tuosta vaan kadulla puhelemaan ja silitelläkin - siitä saa juttua aikaseks ihan tuntemattomankin kanssa, kuten koirista
 
JONSERED Karhunkantaja
Reissussa ollessamme ovat paikalliset naiset tulleet paijailemaan, kun eivät ole osanneet mitään sanoakaan. Muutenkin sillä maailman kolkalla koskeminen toiseen on luontevampaa. Mutta täällä Suomessa ei ole luvattomia mahan hivelijöitä vastaan.

Yksi ihanimmista oli 17 vuotias tyttö, joka kolmatta (tai sitten neljättä ) odottaessani tuli kysymään, saako koittaa potkiiko vauva. Oli krooninen vauvakuume raasulla.
 
Esikoista odottaessa kun kerroin töissä asiasta, niin samaan hengevetoon liusäsin, että leivon lättyyn kaikkia lääppijöitä. Mahan kokoa ihmeteltiin, mutta eipä tultu taputtelemaan.

Siis multa kysyttiin oikein vaan monta kertaa, että tuleeko kolmoset. Miten niin iso maha..? :D
 
ilveskissanminttu
No eipä mua raskaana ollessani kukaan vieras ihminen ole tullut lääppimään. Enkä kyllä itsekään ole muiden vatsoja käynyt tunnustelemassa. Tasan yhtä vauvamahaa omani lisäksi olen koskenut ja senkin lähes pakon edestä ;)

Mielestäni vauvamahat ei ole sen ihanampia kun läskiä sisältävät tynnyrimahat. Joskus kauan sitten yleisessä saunassa lyllersi nainen ison vauvamahansa kanssa. Ja musta oli jotenkin outoa kun VIERAAt ihmiset halusivat kosketella ja OTTAA VALOKUVIA siitä naisesta :eek:
 
En tykkää yhtään. Kerran sanoin, kun odotin kaksosia, yhdelle puolitutulle joka tuli lässyttään ja lääppimään mun jättisuurta vatsaa, että "painu ny hittoon siitä lääppimästä, kuvittele omalle kohdalles jos joku puolituttu tulee lääppimään sun mahaas." Siihen loppu lääppiminen kyllä.
 
Juu ei tartte koskea... Mikä siinäkin on kun raskaudesta kertoessa (siis silloin kun raskausmahaa ei ole olemassakaan) pitää taputella, näpit irti mun laardikasastani, grrr...
Enkä tykkää kun kaupan kassalla kysellään turvotukset, ripuloinnit yms muut valloittavuudet.
 

Yhteistyössä