Onko ok hinnat kirpparille?

  • Viestiketjun aloittaja Punny
  • Ensimmäinen viesti
Punny
Eli hinnoittelin näin.
vauvan ja lasten vaatteet joissa jo vähän pesunukkaa tai vähän käytetyn näköinen 0,20e-0,80e
Samat hinnat hyväkuntoisista äp-pakkauksen vaatteista kpl. Ulkohaalarin laitoin 4e lakkeineen (se siis käyttämätön) mutta mietin onko tuo 4e liikaa kun on kyse kuitenkin äp-pakkauksen haalarista?

Ulkovaatteet 4e-4,5e
Hyväkuntoiset vaatteet 1e-3e

Mitä mieltä olette? Suurin osa siis noista hyvä kuntoisistakin 1-1,5e mutta joku uudenveroinen olisi 3e
 
yes
Oikein käyvät hinnat, oma hinnoitteluni on ollut samaa luokkaa. Puvusta sopiva hinta, saman pyysin itsekin. Noilla hinnoilla tuskin sulle jää kotiinkannettavaa paljonkaan, joten go for it!
 
"vieras"
Mulla ei mennyt lastenvaatteita juuri lainkaan kaupaksi viikossa, vaikka hinnat oli edullisia ja vaatteet siistejä (nukkaiset, tahraiset ja rikkinäiset heitin pois). Esim. kaksi uutta 80cm trikoopaitaa, hinta 2e/kpl (9,90 uutena) ei menneet. Muutamat käyttämättömät äp:n housut ja paidat, hinnat 0,20-0,50e, ei menneet. Lindexin velourtunika ja siihen kuuluvat leggingsit, yht. euron, ei menneet (käytetyt mutta siistit). Tutan collegehuppari, hyväkuntoinen, 1e, ei mennyt. Kaikki bodyt oli 0,10-0,30e, ei menneet.

Mun vaatteet kelpasivat kyllä ja kirppisviikosta tuli melkein 200e, mutta ihmetytti kyllä miksei nuo lastenvaatteet kelvanneet. Koot olio 68-80cm.
 
Punny
No hyvä. Tavaraa olis myyntiin niin julma määrä että toivoisinkin että nämä tosiaan menisi kaupan ja saisin kaappeihin lisää tilaa. Sillä periaatteella myyntiin että meni millä meni ja toivottavasti tarpeeseen=) Kirpparipöytä kun on olematon hinnaltaan niin ei tarvitse murehtia että jäisi tappiolle jos edes jotain menisi.
 
"vieras"
Itse maksan näin;

Käytetyt bodyt, ei tahroja tai reikiä; max 1 € kpl. Mikäli on merkkibody (gant, burberry tmv ) voin maksaa 10 € tai ylikin kappaleelta, jos on mieleinen.

Housut max 1 €

Ulkoiluhaalari max 10 €, mikäli on vedenpitävä, maksan enemmän. Äp haalarista en 4 euroa enempää maksaisi.
Minusta kirpputoreilla on nykyään SIKA kallista. Ihmiset lätkivät jotain helkutin tunnearvolisää lumppuihinsa :(.
 

Yhteistyössä