Onko paikalla ketään vakkaripalstalaista vuoden 04/05 tienoilta??

Mie olen aloittanut nimimerkillä Jiscoana joskus niihin aikoihin. Olin kyllä alkuun aika harvakseltaan, mutta muistan sen Miikulin Miisan tapauksen, ensimmäisiä keskusteluja joita tällä palstalla seurasin.
 
Mie olen aloittanut nimimerkillä Jiscoana joskus niihin aikoihin. Olin kyllä alkuun aika harvakseltaan, mutta muistan sen Miikulin Miisan tapauksen, ensimmäisiä keskusteluja joita tällä palstalla seurasin.
Nostan tämän ketjun jos lisää vanhoja on palstalla. Minäkin muistan tuon Miikulin ja sen Miisan tapauksen, seurasin itsekin sitä tosi paljon. Itse sain esikoisen 05, joten silloin 04 eksyin palstailemaan ja sitten jäin koukkuun. Pieniä taukoja on ollut välillä, esim tän viimeisimmän uudistuksen aikaan.
 
Mä olen EHKÄ aloitellut niihin aikoihin, ei pysty tarkasti muistaa? Ja alusta alkaen tällä samalla nikillä.

Edit: niin ja nykyään mukana menossa enää harvakseltaan; satunnaisesti käyn lukemassa päivän teemat, kommentoin enää hyvin harvoin, tuskin koskaan. Ei jaksa enää meuhkata. :D
 
Viimeksi muokattu:
"Horuksen silmä"
Muistini on hyvä mutta lyhyt :saint: Muistan vaan jostain syystä kohuja, taisi olla villiä menoa silloinkin!

Meno oli joo silloin villiä. Mä en enään palstaile niin aktiivisesti, joten onneksi en oo enään perillä miten villiä palstailu on nykyisin. Melkein kaikki palstatutut on löytäneet elämää palstan ulkopuolelta, joten täällä roikkuminen on menttänyt merkityksensä.
 
"vieras"
Eipä ole ollut mitään vakkarinimimerkkiä koskaan, harmaana olen aina kirjoitellut. Tai eihän wanhalla puurakenteisella palstalla mitään harmaita erikseen ollut, silloin kun aloittelin :D
[QUOTE="vieras";23343774]Missäs on Fanta[/QUOTE]
Käsittääkseni hän piti taukoa ja palaili aika äskettäin nimimerkillä Huspati Huta
 
minä,
[QUOTE="vieras";23344264]Eipä ole ollut mitään vakkarinimimerkkiä koskaan, harmaana olen aina kirjoitellut. Tai eihän wanhalla puurakenteisella palstalla mitään harmaita erikseen ollut, silloin kun aloittelin :D

Käsittääkseni hän piti taukoa ja palaili aika äskettäin nimimerkillä Huspati Huta[/QUOTE]

Aika paljon kirjoitellut jos äskettäin tullut :Viestejä yhteensä 23 858 :)
Näytä profiili: Huspati Huta - Kaksplus
 
minä,
[QUOTE="vieras";23344264]Eipä ole ollut mitään vakkarinimimerkkiä koskaan, harmaana olen aina kirjoitellut. Tai eihän wanhalla puurakenteisella palstalla mitään harmaita erikseen ollut, silloin kun aloittelin :D

Käsittääkseni hän piti taukoa ja palaili aika äskettäin nimimerkillä Huspati Huta[/QUOTE]
Huispati hutalla Viestejä yhteensä 23 858 Aika paljon kirjoitellut jos äskettäin tullut :)
 

Yhteistyössä