Onko paleleminen raskausoire vai pms ?? Kellää kokemusta

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Palelen ihan hirveästi, kipeeksi en ole tulossa , sen erotan.
Olen palellut eilen ja tänään. Meillä ei ole kotona kylmä edes :)
Nyt menossa kp 22 ja dpo 9, Normikierto joka on säännöllinen, on 24-26
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";25062341]Palelen ihan hirveästi, kipeeksi en ole tulossa , sen erotan.
Olen palellut eilen ja tänään. Meillä ei ole kotona kylmä edes :)
Nyt menossa kp 22 ja dpo 9, Normikierto joka on säännöllinen, on 24-26[/QUOTE]

SIIS KP 21 TÄNÄÄN menossa ei 22
 
"vieras"
Mä en muista olenko mä palellu (tai siis mä palelen kyl aina...) mutta semmonen kuumeinen olo on ollu mulla raskausoire joka raskaudessa. Lapsia kolme. Olen siis kans tiennyt etten oo tulossa kipeeks, mut on ollu kuumeinen olo.
 
Ap - kylläpä monella on juurikin tuo palelu raskauden ensi oire:)
..itselläni myös ns. "hikoilupuuskat" olivat myöskin merkki tärpistä.

Siehän voisit huomenissa - dpo10 vaikka jo R-testin dipata?!;)
..saattaisi e h k ä jo jotahin viivan poikasta näkyä, mikäli salamatkustaja kyydissä:heart:

Täältä laitan+++++++++puuuuuh:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
"aapee"
Oon dippaillu aika monta r- testä vuosien varrella joten NYT en meinaa tehdä testiä kun vasta kp 27 jos ei mennoja kuulu silloin. Mulla on niin säännööinen kierto ollut vuosikaudet joten menkat alkaa viimeistään aina kp 27 muutuu kp 1 jos on muuttuakseen
Alkaa tää negojen virta olee loputon jos ei nyt lopu :)
 
"joku"
Minä palelen useimmiten, jos en ole syönyt kunnon ateriaa tai sitten olen hillunut liian vähissä vaatteissa ulkona. Jos tulee vähissä vaatteissa ulkoilun jälkeen sisään, ei palelu lopu seinään vaan voi kestää vaikka loppupäivän.
 
"punahilkka"
Mites onko kellään ollut raskaus oireena silmissä pimenemistä? Itse toivon kanssa vaavia ja nyt toivottavasti nappas kiinni. Ekan raskauden alkumetreillä kävi silmissä ihan pimeenä ja yllättäen tänään meinasin vetää nurin kun meni ihan pimeeksi yhtäkkiä.
 
"aapee"
Toi paleleminen on nyt ihan uutta sillä olen syönyt läpösen aterian, kävin saunassa ja taas sen jälkeen palelin.
Villasukat jalassa ollut, kädet, jalat ja yläkroppaa palelee. En ole ollut edes ulkona tänään ja sisällä on +23C lämmintä :)

Kipeeksi tämä ei ennakoi, sen osaan tunnistaa jos kipeeksi olen tulossa. En ottanut edes särkylääkettä :)

En muista että mulla ois tällästä edes ollut koskaan ennen mennkoja tai sitten en ole kiinnittänyt siihen huomiota, ei ainakaan viime kierrossa palellut yhtään :)
 
hrrr..
muaki palelee nyt niii kamalasti, eilenki palellut mut huom... en tiedä oisko menkat tulossa vai voisinko olla raskaana ? kun 5vk sitten tuli keskenmeno rv 15. et jälkivuotoa kesti vähä yli viikon... et en tiedä oliko menkkoja tossa ollenkaa. vai odotellakko vielä muutama viikko. ite oon menkkojen aikaan kipee ollu et masu kipee ainaki sit mieli tekee syyä kaikkee hyvää ja grilliruuat tms. en muista tota palelemista oikein... toivotaan et ratkeaa arvoitus.
 
"mie"
Mulla oli molemmissa raskauksissa alussa hirveää palelemista, vilttejä sai olla kerroksittain ja siltikään ei tarennut olla :)
Mulla kolmesta raskaudesta kahdessa sama juttu..... Siis ihan sama paljonko pisti vaatetta päälle, niin silti kävivät hillittömät vilunväreet. Ihan kun horkassa olisi ollut. Ja muutama päivä myöhemmin näytti testi plussaa...
 

Yhteistyössä