Onko palstauudistus hyvä vai huono?

Onko palstauudistus hyvä vai huono?

  • Hyvä

    Ääniä: 18 34,0%
  • Huono

    Ääniä: 35 66,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    53
Mulla ei vielä ihan selkeää mielipidettä...
Jotain hyvää ja kait sitä tähäkin tottuu / oppii.

Mä en itse pääse tällä hetkellä lukemaan omia vanhoja viestejä ainakaan tuon profiiln kautta? Mitä sillä tekee jos se toimi?

Sivusto kyllä vaati perehtymistä.
 
tämä on vielä aika sekava,mutta jokaikinen kerta kun palstaa on uudistettu, porukka on valittanut ja rutissut ja "uhkaillu" lähtevänsä lopullisesti jne jne.
Silti samat mammat täällä narisee vuosi toisensa jälkeen :D että eiköhän me tähänkin totuta aikanaan.
 
kyllä meni maku
Niin huono. Eikö ei kirjautuneena voi enää kirjoittaa uutta aloitusta? Mulla ei ole mitään ruskeaa nappia. Ei edes löydä kirjoitusta johon itse viimeksi kirjoittanut
 
Ei tietenkään pelkkää huonoa, ymmärrän että alku on buginen, onhan tämä kuitenkin vain testiversio, mutta huonon (äänestystulokseni) tästä tekee naamakirjan apinointi ja kaikki tämä ylimääräinen turha.

Miksi ihmeessä esim. erikseen on 'vastaa ketjuun' painike ja tämä pikavastaus laatikko? Tai miksi omaa viestiään ei voi suorilta enää poistaa vaan pitää mennä muokkauksen kautta ja klikkailla rastia ruutuun ja odottaa vuosi? Ja mikä hiton juttu toi 'muotoile & esikatsele' typeryys oikein on? Alkaa ärsyttää! Tää tuli niiiiin huonona päivänä kuin vain voi tulla! |O

Ja noita h*lvetin hymiöitäkään ei voi saada suoraan tuosta enää vaan tekstiin klikattua vaan pitää avata joku s**tanan valikko ja sieltä skrollailla alas ja etsiä oikea! Ai että mua ottaa päähän tällaset typerät uudistukset kun asioista yritetään tehdä mukahienoja niin niistä tulee vaan hankalia ja epäkäytännöllisiä!!! NIH!
 
Liikaa tyhjää jokaisessa vastauksessa, ja nuo väriraidat on turhan paksuja. Hyvää on että erottaa heti missä vaihtuu keskustelu mutta pituutta ketjulle tulee ihan suotta kun on vaan yksi lause ja siihen menee noin 5cm tilaa kun on nuo nikit ja kuvat ja muut tiedot... Pelkkä nikki riittää
 

Yhteistyössä