Onko Porissa liikkellä jotain kuumeen nostavaa tautia?

vieras
me ollaan pk- seudulla, mutta meillä oli pojalla viime viikolla 40 asteen kuume, nousi yhtäkkiä, nukkui koko loppupäivän ja yön ja aamulla oli vielä hiúkan heikko olo, mutta muuten meni ohi. viikonloppuna oli miehellä sama, mä vielä säästynyt.
 
Porista en tiedä, mutta täällä on. Kova äkillinen kuume ja päänsärky, sekä oksentelua on täällä.
Ei meillä tosin ( vielä) oireiltaan muistuttaa vähän aivokalvontulehdusta, mutta ei kuulemma ainakaan näille tuntemillani sairastajilla ollut sitä.
Pikaista paranemista pojalle :flower: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja memorymain:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Mitenkää pelottelematta, mulle tulee aina ekana myyräkuume kun nousee kova kuume eikä oo muita oireita... :attn:
Eiks joku sun sukulainen saanu myyräkuumeen? Mistä se sen sai?
Juu, jostain pihalta, sehän kun leviää ihan hengitysteitse pölyn mukana jos vaan on jossaki vaiheessa myyrä sattunu paikalle ja kusassu siihen ko kohtaan..Sh sanoi että yleisin paikka mistä sen saa on puuliiteri, hautausmaa ja oma kukkapenkki.
 
memorymain
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja memorymain:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Mitenkää pelottelematta, mulle tulee aina ekana myyräkuume kun nousee kova kuume eikä oo muita oireita... :attn:
Eiks joku sun sukulainen saanu myyräkuumeen? Mistä se sen sai?
Juu, jostain pihalta, sehän kun leviää ihan hengitysteitse pölyn mukana jos vaan on jossaki vaiheessa myyrä sattunu paikalle ja kusassu siihen ko kohtaan..Sh sanoi että yleisin paikka mistä sen saa on puuliiteri, hautausmaa ja oma kukkapenkki.
Voi ku kiva :/ Meijän muksujen mummulan nurmikko on ihan täynnä myyränkoloja... Kiva kun osuvat johonkin kusiseen kohtaan... Perskutarallaa, myrkyt vaan perään ja hoituis ongelma!
 
Prkl
Juuri tultiin päivystyksestä kun tytölle nousi eilen yht äkkiä kova kuume mikä ei meinannut laskea millään. Tänään oli kurkku niin kipeä ettei pystynyt syömään -> enterovirus. Nyt sitten odottelen millon nuo kaksi muuta lasta sairastuu... :(
 
,,,
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Nyt en ehtinyt mitään kuumelääkettä antamaan, kun toinen on ihan tolkku poissa. Mutta aamulla sitten, jos on tarvetta.

Kiitos kaikille pikaisista paranemistoivotteluista :flower:
Kannattaa alentaa noin korkeaa kuumetta, ettei tule kuumekouristusta.
 

Yhteistyössä