onko Prisma lopettanut -50% lihat, joissa päiväys paukkuu

  • Viestiketjun aloittaja kuluttaja
  • Ensimmäinen viesti
kuluttaja
Käyn silloin tällöin siellä aamusta, mutta nyt en ole pitkään aikaan löytänyt niitä -50% tuotteita. Ja viime kauppakerran jälkeen huomasin, että yksi broilerirasia oli päivätty samalle päivälle, eikä siinä ollut mitään alennuksia (tai edes mainintaa) Tylsää jos taas pitää olla tosi tarkka mitä sieltä ostaa, koska ensimmäisenä pinossa tyrkytetään niitä vanhentuvia paketteja.. :(
 
kuluttaja
jaa, no miksihän mä sain sen "melkein vanhan" paketin ostaa norm. hinnalla (oli siis viimeinen käyttöpäivä ostopäivänä). Ostin niitä paketteja kaksi samalla kertaa ja toisessa oli vielä hyvin käyttöpäiviä jäljellä. Mä olen käynyt Järvenpään prismassa, mutta melkein sama matka olisi keravalle. Ehkä ensi kerralla sinne!
 
-50
Meillä on ainakin vielä -50%. Tosin nykyään,kun olen käynyt kaupassa vasta 10 jälkeen niin siellä on olleet myyjät vasta laittamassa niitä -50% tarroja niihin tuotteisiin. Jos kävit heti ku aukesi niin jos ei oltu vielä ehditty laittaa nuita aletarroja?
 
katariinaX
Jumbossa on minusta huhtikuun aikana vaihdettu -50%:sta -30%:iin... Valitettavasti. Tuo 30% ei innosta, etenkään saman päivän päiväyksillä... 50%:lla ostinkin vielä.
 

Yhteistyössä